GEJOWSKI KOSZALIN
Insert Subiekt nexo 3 stanowiska + vendero 1000
Subiekt nexo to program kompleksowo wspomagający obsługę sprzedaży w małych i średnich firmach – sklepach, hurtowniach, warsztatach, zakładach usługowych itp. Przyjazny, intuicyjny interfejs ułatwia i przyspiesza pracę, a bogata funkcjonalność zaspokoi potrzeby nowoczesnych przedsiębiorców, bez względu na branżę.
Subiekt nexo zapewnia obsługę wszystkich typów dokumentów handlowych (szczególną zaletą jest zaawansowany system zamówień) i sprawne zarządzanie gospodarką magazynową. Posiada rozbudowaną część finansową, dzięki której możliwe jest m.in. wykonywanie operacji kasowych, bankowych czy tworzenie raportów kasowych. Moduły rozliczeniowe umożliwiają ewidencjonowanie rozrachunków, działań windykacyjnych i tabeli kursów walut. Kartotekowa część systemu pozwala prowadzić zaawansowaną ewidencję asortymentu, klientów, urządzeń zewnętrznych, instytucji, wspólników i pracowników.
Subiekt to od lat najczęściej wybierana przez polskich przedsiębiorców marka systemu sprzedaży. Subiekt nexo jest kolejną wersją tego popularnego programu. Został zaprojektowany ze szczególną dbałością o wygodę użytkownika, dzięki czemu prowadzenie biznesu staje się prostsze.
Subiekt nexo jest częścią InsERT nexo – zintegrowanego pakietu, w którego skład wchodzą również systemy księgowe: Rachmistrz nexo (księga przychodów i rozchodów oraz ewidencja podatku zryczałtowanego) i Rewizor nexo (pełna księgowość).
Najważniejsze możliwości Subiekta nexo:
· pełna obsługa wszystkich typów dokumentów handlowych i magazynowych;
· pełny rozdział dokumentów magazynowych i handlowych, pojedyncze lub zbiorcze generowanie faktur do dokumentów WZ; korekty dokumentów magazynowych; automatyczne generowanie dokumentu WZ do faktury; faktura pro forma; faktura sprzedaży z wielu magazynów;
· rozbudowany system zamówień – każda pozycja dokumentu może mieć indywidualny termin realizacji, również wcześniejszy niż termin realizacji całego dokumentu;
· kartoteka asortymentu – towarów, usług, kompletów i opakowań zwrotnych; działy sprzedaży w kartotece;
· kartoteka klientów obejmująca również informacje typu CRM;
· prowadzenie elastycznej polityki cenowej – możliwość przypisywania zdefiniowanych cenników do poszczególnych klientów; cena, domyślny i maksymalny rabat pozycji cennika mogą być określane w zależności od jednostki miary i wysokości progu sprzedaży;
· obsługa przedpłat, płatności kartą, płatności za pobraniem, sprzedaży kredytowanej, cesji na innego płatnika, zaliczek pracowników na zakup;
· kompleksowa obsługa kasy z rejestrowaniem operacji gotówkowych i bezgotówkowych (płatności kartą płatniczą, bony), operacje kasowe z odłożonym skutkiem (niewykonane);
· rozbudowana obsługa rachunków bankowych (przelewy standardowe, do ZUS, podatkowe, operacje na rachunku, opłaty prowizyjne, wyciągi); obsługa bankowości elektronicznej za pomocą wymiany plików, a także online (wybrane banki);
· prowadzenie rozrachunków (należności i zobowiązań), rozliczenia wielowalutowe, wezwania do zapłaty, noty odsetkowe;
· rozbudowana obsługa urządzeń zewnętrznych (kasy fiskalne, drukarki fiskalne, wagi etykietujące, czytniki kodów kreskowych);
· automatyczna synchronizacja zmian asortymentu w kartotece i urządzeniach zewnętrznych;
· pełna integracja z systemami finansowo-księgowymi: Rachmistrz nexo i Rewizor nexo.
Wymagania systemowe:
komputer z procesorem Core2Duo;
4 GB pamięci operacyjnej RAM;
system operacyjny Windows XP SP3 lub wyższy (zalecany Windows 7 lub wyższy);
system obsługi baz danych Microsoft SQL Server 2008 R2 SP2 lub wersja wyższa (darmowa edycja Express with Advanced Services lub dowolna wersja pełna).
vendero ( licencja BOX na 1 rok ) to prosty i wygodny sposób na zaistnienie z biznesem w Internecie. Aplikacja umożliwia posiadaczom systemu InsERT GT lub InsERT nexo założenie sklepu internetowego, witryny z ofertą lub firmowego serwisu - szybko i łatwo, bez specjalistycznej wiedzy na temat tworzenia stron WWW. Intuicyjny kreator poprowadzi użytkownika krok po kroku do gotowej witryny w ciągu z
Link: olx.pl/oferta/CID99-IDgzw21.html
Program Subiekt GT DLA FIRM
Subiekt GT to nowoczesny system sprzedaży stworzony z myślą o firmach, które poszukują sprawnego narzędzia wspomagającego całościową obsługę działu handlowego, sklepu, punktu usługowego, rzemieślniczego, itp.
Subiekt GT jest kolejną wersją znanych w Polsce systemów firmy InsERT: Subiekta 4, Subiekta 5 i Subiekta dla Windows. Dzięki bogatej funkcjonalności i prostej, intuicyjnej obsłudze, program sprawdza się w każdej sytuacji. Zastosowane technologie i rozwiązania biznesowe sprawiają, że Subiekt to najczęściej w Polsce wybierany program do wspomagania sprzedaży.
Subiekt GT jest sprawnym i szybkim systemem wyposażonym w najnowsze rozwiązania interfejsowe czyniące go programem bardzo ergonomicznym i przyjaznym dla użytkownika. Jednocześnie jego wszechstronność i możliwości konfiguracji czynią go produktem niemal dla każdego.
Subiekt GT jest częścią linii InsERT GT, która zawiera również Rachmistrza GT – program do prowadzenia księgowości w formie książki przychodów i rozchodów lub ewidencji podatku zryczałtowanego, Rewizora GT – program do prowadzenia księgi handlowej, Gratyfikanta GT – system kadrowo-płacowy oraz Gestora GT – system zarządzania relacjami z klientami. Motor bazy danych zastosowany w programach linii InsERT GT to Microsoft SQL Server 2008 R2, który w bezpłatnej wersji Express Edition jest dostarczany wraz z systemem. Wraz z kolejną wersją Subiekt GT będzie w pełni zgodny z Microsoft SQL Server 2012.
Podstawowe możliwości Subiekta GT:
pełna obsługa wszystkich typów dokumentów handlowych i magazynowych;
prowadzenie kartoteki kontrahentów, obejmującej również informacje typu CRM; możliwość definiowania rubryk z dodatkowymi informacjami;
prowadzenie kartoteki towarów, usług, kompletów i opakowań zwrotnych z rozbudowaną kalkulacją cen (10 poziomów cen sprzedaży, w tym ceny walutowe);
pełny rozdział dokumentów magazynowych i handlowych, pojedyncze lub zbiorcze generowanie faktur do dokumentów WZ itp.;
automatyczne generowanie dokumentu WZ do faktury;
obsługa przedpłat, płatności kartą kredytową oraz sprzedaży kredytowanej;
obsługa zamówień z rezerwacją towarów oraz fakturami zaliczkowymi;
rozbudowana obsługa rachunków bankowych (złotówkowych lub walutowych) z operacjami wpłaty, wypłaty i transferu (plus opłaty prowizyjne, wyciągi, itp.);
pełna obsługa rozrachunków (należności i zobowiązań), w tym rozrachunków wielowalutowych;
wiele różnorodnych zestawień, raportów i analiz; możliwość tworzenia własnych raportów;
rozbudowana obsługa urządzeń zewnętrznych (kasy fiskalne, drukarki fiskalne, wagi etykietujące, czytniki kodów paskowych);
pełna integracja z systemem zarządzania relacjami z klientami (CRM) Gestor GT;
pełna integracja z komputerową księgą przychodów i rozchodów Rachmistrz GT oraz systemem finansowo-księgowym Rewizor GT.
Link: olx.pl/oferta/CID99-ID4HbSW.html
InsERT vendero Sklep 1000 produktów dla Subiekt GT / nexo
vendero ( licencja BOX na 1 rok ) to prosty i wygodny sposób na zaistnienie z biznesem w Internecie. Aplikacja umożliwia posiadaczom systemu InsERT GT lub InsERT nexo założenie sklepu internetowego, witryny z ofertą lub firmowego serwisu - szybko i łatwo, bez specjalistycznej wiedzy na temat tworzenia stron WWW. Intuicyjny kreator poprowadzi użytkownika krok po kroku do gotowej witryny w ciągu zaledwie kilku minut. Wystarczy wybrać jeden z wielu szablonów graficznych, liczbę podstron i elementy, które mają się na nich znaleźć. Stworzonym w ten sposób serwisem można zarządzać z dowolnego miejsca z dostępem do Internetu.
Dzięki vendero można stworzyć jeden z trzech typów serwisów:
sklep internetowy - umożliwia wygodną sprzedaż towarów z Subiekta GT lub Subiekta nexo. Zamówienia ze sklepu trafiają bezpośrednio do Subiekta, a panel administracyjny zapewnia pełną kontrolę nad zawartością, wyglądem oraz funkcjonalnością serwisu;
witryna z ofertą - strona prezentująca szczegółową ofertę produktów i usług (z podziałem na kategorie). Dane o towarach są importowane z Subiekta GT lub Subiekta nexo do witryny (m.in. nazwa, cena, zdjęcia towaru). Można tam zamieścić również informacje o firmie, aktualności i dane kontaktowe;
firmowy serwis WWW - serwis, w którym można zamieszczać najważniejsze informacje o firmie, ogólny opis oferty (bez prezentowania produktów), aktualności, dane kontaktowe itp.
Najważniejsze zalety vendero:
łatwy i szybki start – własny sklep lub witrynę można założyć za pomocą kilku kliknięć – wszystkie dane są pobierane z uzupełnionych pól w systemie InsERT GT lub InsERT nexo, a prosty kreator prowadzi krok po kroku przez cały proces zakładania witryny;
prosta modyfikacja wyglądu witryny – gotowe szablony graficzne oraz widgety pozwalają dostosować witrynę do indywidualnych preferencji; zawartość, układ i kolorystykę serwisu można w dowolnym momencie modyfikować;
kompletny pakiet – nie ma potrzeby wykupywania domeny i serwera – pakiet obejmuje hosting oraz prosty i czytelny adres internetowy;
stały dostęp – serwisem stworzonym w vendero można zarządzać z dowolnego miejsca; wystarczy urządzenie z dostępem do Internetu i przeglądarka stron WWW.
integracja z Subiektem GT lub Subiektem nexo – wszystkie wybrane towary i usługi z Subiekta automatycznie pojawiają się w sklepie, a każde złożone zamówienie trafia do Subiekta, co zapewnia pełną kontrolę nad pracą całego systemu;
przejrzysta informacja – dokładne zestawienie zamówień pozwala w każdym momencie sprawdzić, na jakim etapie realizacji znajduje się dany zakup - i to zarówno po stronie klienta, jak i administratora sklepu;
komunikacja z klientami – mechanizm powiadomień pomaga utrzymać bezpośredni kontakt z klientami i na bieżąco informować ich o nowych ofertach;
integracja z płatnościami internetowymi PayU – vendero umożliwia wybór wielu rodzajów płatności, w tym szybkich płatności PayU.
Wymagania systemowe vendero:
dla sklepu internetowego oraz witryny z ofertą – licencja do Subiekta GT (wersja 1.38 lub wyższa) lub Subiekta nexo (wersja 6.0.0 lub wyższa); dla firmowego serwisu WWW – licencja do dowolnego programu z linii InsERT GT (1.38 lub wyższa) lub InsERT nexo (6.0.0 lub wyższa);
stały dostęp do Internetu w celu zarządzania sklepem i zbierania zamówień;
przeglądarka internetowa – np. Microsoft Internet Explorer w wersji 9.0 (lub nowszej);
korzystanie z vendero może wymagać aktualizacji współpracujących z nim systemów sprzedaży Subiekt GT/nexo (bezpłatnie).
Wymagania systemowe InsERT GT:
komputer z procesorem minimum 1,0 GHz (zalecane 2,0 GHz lub lepszy);
minimum 512 MB pamięci RAM (zalecane 1 GB lub więcej);
system operacyjny Microsoft Windows Server 2003, Windows XP SP3, Windows Vista, Windows 7, Windows 8 (lub nowszy);
system obsługi baz danych Microsoft SQL Server 2000, 2005, 2008, 2012 lub 2014 - bezpłatna wersja Microsoft SQL Server 2008 R2 Express Edition dostarczana jest na instalacyjnej płycie DVD.
Wymagania systemowe InsERT nexo:
komputer z procesorem Core2Du
Link: olx.pl/oferta/CID99-IDbiB5w.html
Insert Rachmistrz GT książka przychodów i rozchodów FV
Rachmistrz GT to nowoczesny system obsługi uproszczonej księgowości. Program ten polecamy firmom prowadzącym księgę przychodów i rozchodów oraz płatnikom podatku zryczałtowanego, którzy rozliczają się w formie ryczałtu od przychodów ewidencjonowanych. Rachmistrz GT to doskonałe narzędzie zarówno dla przedsiębiorstw samodzielnie dokumentujących działalność gospodarczą, jak i biur rachunkowych. Dzięki dołączanemu bezpłatnie programowi mikroGratyfikant GT możliwa jest także podstawowa obsługa płac.
Rachmistrz GT jest kolejną wersją znanych w Polsce programów firmy InsERT: Rachmistrza 4 i Rachmistrza dla Windows. To sprawny system wyposażony w najnowsze rozwiązania interfejsowe czyniące go programem bardzo ergonomicznym i przyjaznym dla użytkownika.
Rachmistrz GT jest częścią linii InsERT GT, która zawiera również Subiekta GT – system obsługi sprzedaży dla małych i średnich firm, Rewizora GT – program do prowadzenia księgi handlowej, Gratyfikanta GT – system kadrowo-płacowy oraz Gestora GT – system zarządzania relacjami z klientami. Motor bazy danych zastosowany w programach linii InsERT GT to Microsoft SQL Server 2008 R2, który w bezpłatnej wersji Express Edition jest dostarczany wraz z systemem.
Najważniejsze cechy Rachmistrza GT:
* prowadzenie księgi przychodów i rozchodów lub ewidencji podatku zryczałtowanego (w zależności od wybranej formy księgowości);
* prowadzenie ewidencji VAT: zakupów, sprzedaży w tym ewidencjonowanie transakcji unijnych; możliwość wprowadzania sprzedaży nieudokumentowanej rozliczanej strukturą zakupów;
* prowadzenie ewidencji danych pojazdów wykorzystywanych do celów służbowych, rachunków związanych z eksploatacją pojazdów oraz ewidencji przebiegu pojazdów;
* prowadzenie ewidencji środków trwałych oraz wartości niematerialnych i prawnych (naliczanie i księgowanie amortyzacji, wydruk planu amortyzacji), a także prowadzenie ewidencji wyposażenia i remanentów;
* prowadzenie kartoteki kontrahentów oraz wspólników (indywidualne parametry dotyczące rozliczeń z ZUS, automatyczne księgowanie w koszty lub odliczanie od dochodu składek ZUS i innych funduszy, obliczanie i dokumentowanie odpowiednim raportem zaliczki na podatek dochodowy);
* rozbudowana obsługa wynagrodzeń: ewidencja osobowa, umów cywilnoprawnych oraz umów o pracę; wystawianie rachunków do umów cywilnoprawnych oraz wypłat (w tym możliwość automatycznego wyliczania na podstawie zdefiniowanych schematów wynagrodzeń);
* naliczanie, wydruk oraz pełna obsługa wysyłki elektronicznej deklaracji skarbowych (wraz z niezbędnymi załącznikami): VAT-7, VAT-7K, VAT-7D,VAT-UE, PIT-11, PIT-36, PIT-36L, PIT-37, PIT-40, PIT-4R, PIT-28, PIT-8AR;
* Obsługa korekt deklaracji skarbowych z wysyłką elektroniczną;
* wystawianie deklaracji ZUS (DRA, RCA, RZA) oraz możliwość eksportu do programu Płatnik ZUS;
* integracja z systemem obsługi sprzedaży Subiekt GT oraz możliwość współpracy (przez opcję Komunikacja) z innymi systemami (np. Subiekt dla Windows, Subiekt 5 EURO, mikroSubiekt dla Windows).
Rachmistrz GT dostępny jest również w specjalnej ofercie przygotowanej dla biur rachunkowych i doradców podatkowych, która umożliwia zakup programu w promocyjnym zestawie.
Link: olx.pl/oferta/CID99-ID5Sw5.html
Insert Rachmistrz GT rozszerzenie +10 pod.dla biur rachunkowych
Rozszerzenie +10 podmiotów dla Rachmistrz GT - wersja dla biur rachunkowych zwiększająca ilości obsługiwanych podmiotów.
Rachmistrz GT to nowoczesny system obsługi uproszczonej księgowości. Program ten polecamy firmom prowadzącym księgę przychodów i rozchodów oraz płatnikom podatku zryczałtowanego, którzy rozliczają się w formie ryczałtu od przychodów ewidencjonowanych. Rachmistrz GT to doskonałe narzędzie zarówno dla przedsiębiorstw samodzielnie dokumentujących działalność gospodarczą, jak i biur rachunkowych. Dzięki dołączanemu bezpłatnie programowi mikroGratyfikant GT możliwa jest także podstawowa obsługa płac.
Rachmistrz GT jest kolejną wersją znanych w Polsce programów firmy InsERT: Rachmistrza 4 i Rachmistrza dla Windows. To sprawny system wyposażony w najnowsze rozwiązania interfejsowe czyniące go programem bardzo ergonomicznym i przyjaznym dla użytkownika.
Rachmistrz GT jest częścią linii InsERT GT, która zawiera również Subiekta GT - system obsługi sprzedaży dla małych i średnich firm, Rewizora GT - program do prowadzenia księgi handlowej, Gratyfikanta GT – system kadrowo-płacowy oraz Gestora GT – system zarządzania relacjami z klientami. Motor bazy danych zastosowany w programach linii InsERT GT to Microsoft SQL Server 2008 R2, który w bezpłatnej wersji Express Edition jest dostarczany wraz z systemem.
Najważniejsze cechy Rachmistrza GT:
prowadzenie księgi przychodów i rozchodów lub ewidencji podatku zryczałtowanego (w zależności od wybranej formy księgowości);
prowadzenie ewidencji VAT: zakupów, sprzedaży w tym ewidencjonowanie transakcji unijnych; możliwość wprowadzania sprzedaży nieudokumentowanej rozliczanej strukturą zakupów;
prowadzenie ewidencji danych pojazdów wykorzystywanych do celów służbowych, rachunków związanych z eksploatacją pojazdów oraz ewidencji przebiegu pojazdów;
prowadzenie ewidencji środków trwałych oraz wartości niematerialnych i prawnych (naliczanie i księgowanie amortyzacji, wydruk planu amortyzacji), a także prowadzenie ewidencji wyposażenia i remanentów;
prowadzenie kartoteki kontrahentów oraz wspólników (indywidualne parametry dotyczące rozliczeń z ZUS, automatyczne księgowanie w koszty lub odliczanie od dochodu składek ZUS i innych funduszy, obliczanie i dokumentowanie odpowiednim raportem zaliczki na podatek dochodowy);
rozbudowana obsługa wynagrodzeń: ewidencja osobowa, umów cywilnoprawnych oraz umów o pracę; wystawianie rachunków do umów cywilnoprawnych oraz wypłat (w tym możliwość automatycznego wyliczania na podstawie zdefiniowanych schematów wynagrodzeń);
naliczanie, wydruk oraz pełna obsługa wysyłki elektronicznej deklaracji skarbowych (wraz z niezbędnymi załącznikami): VAT-7, VAT-7K, VAT-7D,VAT-UE, PIT-11, PIT-36, PIT-36L, PIT-37, PIT-40, PIT-4R, PIT-28, PIT-8AR;
Obsługa korekt deklaracji skarbowych z wysyłką elektroniczną;
wystawianie deklaracji ZUS (DRA, RCA, RZA) oraz możliwość eksportu do programu Płatnik ZUS;
integracja z systemem obsługi sprzedaży Subiekt GT oraz możliwość współpracy (przez opcję Komunikacja) z innymi systemami (np. Subiekt dla Windows, Subiekt 5 EURO, mikroSubiekt dla Windows).
Rachmistrz GT dostępny jest również w specjalnej ofercie przygotowanej dla biur rachunkowych i doradców podatkowych, która umożliwia zakup programu w promocyjnym zestawie.
Link: olx.pl/oferta/CID99-IDbjKfW.html
DELL Optiplex 780 SFF 2x2.8GHz 4GB 160GB Win7 FV
Komputer DELL OptiPlex 780 2x2,8GHz 4GB 160GB Producent: Dell Model: OptiPlex 780 SFF (Small Form Factor) Gwarancja: 6 miesięcy Dell Optiplex to seria komputerów przeznaczona dla użytkowników biznesowych i nie tylko. Komputery te charakteryzują się niezwykłą wytrzymałością i funkcjonalnością.
Szybki dwu-rdzeniowy procesor Intel® E5500 i 4GB pamięci RAM pozwala na komfortowe użytkowanie systemu Windows 7 ( w pełni legalny, naklejka z numerem seryjnym na obudowie komputera ).
Partycję Recovery (przywracanie systemu) - jeśli system operacyjny ulegnie uszkodzeniu, np. na skutek działalności wirusa, w każdej chwili można przywrócić komputer do oryginalnego stanu!
Komputer może pracować zarówno w pozycji stojącej jak i leżąc na boku - tzw. desktop.
Przemyślana konstrukcja i budowa zapewnia cichą i bezawaryjną pracę. Rozmieszczenie komponentów wewnątrz jest wprost wzorowe. Rozbudowa o karty rozszerzeń czy moduły pamięci nie sprawia najmniejszych kłopotów.
- lSkalowalny, łatwy w zarządzaniu, prosty w obsłudze
Komputery Dell OptiPlex 780 opracowano z uwzględnieniem oczekiwań zróżnicowanych grup użytkowników biznesowych. To charakteryzujące się niskim zużyciem energii i wszechstronnymi możliwościami dostosowywania urządzenie można rozbudować zgodne z własnymi, indywidualnymi potrzebami. Co równie ważne, wyposażono je w szereg bardzo przydatnych funkcji i rozwiązań technicznych. Możliwości niestandardowej konfiguracji i zdalnego zarządzania oraz elastyczne funkcje zabezpieczeń pozwalają uprościć obsługę i poprawić wydajność pracy, w żadnym stopniu nie umniejszając wartości ani przydatności komputera. Model OptiPlex 780 to idealne rozwiązanie dla użytkowników biznesowych, którzy chcą uzyskać optymalną funkcjonalność po rozsądnej cenie.
- lNiższe koszty dzięki zmniejszeniu zużycia energii
Komputery OptiPlex 780 zużywają niezwykle mało energii, czego potwierdzeniem jest ich zgodność z normą Energy Star. Opracowana przez firmę Dell funkcja oszczędzania energii, w jaką wyposażono komputery OptiPlex, stanowi kolejny krok na drodze do możliwie najefektywniejszego zarządzania poborem mocy. Dzięki połączeniu zaawansowanego mechanizmu zarządzania energią, zasilaczy z funkcją korekcji współczynnika mocy, OptiPlex 780 potrzebuje nawet o 70% mniej mocy niż poprzednie generacje komputerów OptiPlex. W ten sposób oszczędzasz nie tylko pieniądze, ale również zasoby Ziemi.
Komputery w stanie idealnym/bardzo dobrym, zostały dokładnie przez nas sprawdzone!
Wszystkie potrzebne złącza z przodu (2 USB, mikrofon, słuchawki) i z tyłu:
1. Port LPT (drukarki)2. Port Szeregowy
3,4,5. Port sieciowy LAN wraz z diodami sygnalizacyjnymi
6. Wyjście na głośniki
7. Wejście line-in / mikrofon
8. Porty USB
9. Analogowe złącze na monitor VGA (D-SUB)
10. eSATA - złącze dysku zewnętrznego 11. DisplayPort - cyfrowe złącze obrazu
(do portu DisplayPort można podłączyć też monitory wykorzystujące złącza HDMI, DVI i VGA stosując odpowiednią przejściówkę)
Można u nas również skompletować cały zestaw, z monitorem, klawiaturą, myszą, głośniczkami,
listwą zasilającą czy innymi przydatnymi urządzeniami jak np. kamerą internetową zamawiając
1 przesyłką, mieć gotowe stanowisko komputerowe od razu. Wszystko co potrzeba jest dostępne w
:
Ewentualnie możemy też coś zaproponować - chętnie odpowiemy na wszelkie pytania przez Dodatkowe nie wykorzystane sloty w płycie głównej 1x PCI Express 2.0 x16 (nisko profilowe)
2x PCI 2.3 (nisko profilowe) Złącza - 8x Universal Serial Bus ( USB 2.0 )
- DisplayPort
- 1x VGA
- 1x RJ-45 Ethernet LAN
- 2x wyjście słuchawkowe / głośnikowe minijack (z przodu i z tyłu)
- 2x mikrofon (z przodu i z tyłu)
- 1x LPT ( DB25 )
- 1x RS232 ( DB9 ) Wymiary 399 x 353 x 114 mm Waga ok. 8 kg System
Windows 7 Professional 64-bit w języku polskim zainstalowany.
Na życzenie, partycja recovery w razie potrzeby ponownej instalacji na tym komputerze Windows 7.
Informacja o systemie na dokumencie sprzedaży (FV lub paragon).
System w wersji 64 bit pozwala wykorzystać cała dostępną pamięć nawet powyżej 3GB
subiekt quad windows 10 linux serwer raid excel kasa fiskalna ups monitor dotykowy lcd sello terminal pomoc obsługi sprzedaży baza danych sql drukarka
Klienci którzy kupili ten przedmiot, kupili również Pozostałe przedmioty dostępne na naszych aukcjach WysyłkaW paczce zmieści się więcej, przy wysyłce kurierem aż do 30KG.
Kupując kilka przedmiotów za wysyłkę płacisz tylko raz!
Paczki kurierskie są bezpieczne, szybkie i ubezpieczone do 5 tys. zł
Na życzenie klienta wystawiamy fakturę VAT. W tym celu proszę wypełnić "formularz dostawy allegro".
W przypadku innego adresu wysyłki niż podany w allegro prosimy koniecznie wpisać go w formularzu.
Koszty wysyłki podane są w aukcji, odbiór osobisty w sklepie jak najbardziej możliwy, przy odbiorze osobistym obowiązuje zapłata na miejscu, można płacić kartą.
56 1140 2004 0000 3702 4154 1040W tytule przelewu prosimy podać nick allegro lub adres e-mail z którego wysłana zostanie wiadomość.
KOMTEK
al. Dygasińskiego 3
30-820 Kraków
Dla firm wystawiamy faktury VAT.
Zobacz mapę dojazdu
Odbiór osobisty możliwy
wyłącznie w sklepie w godzinach pracy.
Nasz sklep jest czynny
od poniedziałku do piątku
Kontakt
allegro@komtek.net.pl 502 937 502502 937 502 12 658 44 6612 658 44 66(telefony do sklepu) 500 666 333500 666 333
(dystrybucja hurtowa) 50499880 komtek5
Koszt wysyłki podany jest w aukcji.
Link: allegro.pl/-i5507511076.html
Systemy magazynowe/konfiguracja serwerów/opieka serwisowa
Informatyk z Torunia oferuje:
- instalacja i konfiguracja programów magazynowych Subiekt, PC-Market, Symfonia,
- instalacja i konfiguracja serwerów do obsługi w/w systemów,
- instalacja i konfiguracja drukarek/kas fiskalnych, drukarek etykiet, skanerów kodów kreskowych, kolektorów danych,
- tworzenie kopii bezpieczeństwa serwerów oraz systemów magazynowych,
- zabezpieczanie serwerów, stacji roboczych oraz infrastruktury sieciowej za pomocą urządzeń typu firewall oraz programów antywirusowych,
- konfiguracja systemów operacyjnych Windows Server oraz Linux,
- konfiguracja zdalnego dostępu do sieci firmowej oraz systemów
magazynowych za pomocą technologii VPN oraz Pulpitu Zdalnego,
- instalacja i konfiguracja urządzeń sieciowych - routery, switche, AP, NAS, firewall,
- konfiguracja i zarządzanie serwerami pocztowymi oraz WWW.
Dodatkowo oferuję:
- atrakcyjne ceny,
- bezpłatny dojazd do klienta na terenie Torunia,
- możliwość współpracy długofalowej,
- indywidualne i rzetelne podejście do problemu,
- wiedzę i doświadczenie z zakresu informatyki i elektroniki.
- pomoc i doradztwo przy wyborze sprzętu oraz oprogramowania do obsługi sklepu lub magazynu,
- planowanie, wdrażanie systemów oraz pomoc po-wdrożeniowa,
- bieżący monitoring, pomoc zdalna oraz bieżąca obsługa serwisowa.
Link: olx.pl/oferta/CID619-IDfA95t.html
InsERT Zestaw dla biur rachunkowych Biuro rachunkowo-płacowe nexo
zawiera:
Rachmistrz nexo PRO **(księga przychodów i rozchodów i system naliczania podatku zryczałtowanego)
Rewizor nexo PRO **(system finansowo-księgowy)
Gratyfikant nexo PRO ** (system kadrowo-płacowy)
Subiekt nexo PRO (system wspomagania sprzedaży)
Oferta skierowana jest wyłącznie do podmiotów uprawnionych do usługowego prowadzenia księgowości, doradztwa podatkowego bądź czynności biegłego rewidenta. Zarówno licencja Subiekta nexo PRO, jak i Gestora nexo PRO zawarta w zestawie jest jednostanowiskowa.
** bez limitu stanowisk - praca w sieci
w cenie abonament na aktualizację i telekonsultant na 3 miesiące od daty rejestracji programu
Wymagania systemowe:
komputer z procesorem Core2Duo;
4 GB pamięci operacyjnej RAM;
system operacyjny Windows XP SP3 lub wyższy (zalecany Windows 7 lub wyższy);
system obsługi baz danych Microsoft SQL Server 2008 R2 SP2 lub wersja wyższa (darmowa edycja Express with Advanced Services lub dowolna wersja pełna).
PRODUKT WYŁĄCZNIE DLA BIUR RACHUNKOWYCH
Link: olx.pl/oferta/CID99-IDgMCvj.html
KOMPUTER "SERWER" lub do prac biurowych - LEGALNY SYSTEM
Witam Państwa - w ofercie mam komputer / serwer głównie do zastosowań biurowych. W mojej działalności był wykorzystywany jako serwer plików pod Linux Debian + serwer SUBIEKT GT.
Model: hp compaq d540 SFF
- BRAK UKRYTYCH WAD
- ZAWIERA LEGALNE OPROGRAMOWANIE WINDOWS XP PROFESSIONAL - UWAGA LICENCJA NA 2 STANOWISKA
- KOMPUTER BARDZO CICHY
- ENERGOOSZCZĘDNY
- KOMPUTER MA WBUDOWANE GŁOŚNIKI
Panel Przedni
2 x USB
1 X Wejście Mikrofonu
1 X Wejście Słuchawkowe
Panel Tylni
4 x USB
1 x Wejście do monitora VGA (Karta Zintegrowana)
1 X LPT
1 X LAN
1 X Wejście Mikrofonu
1 X Wejście Słuchawkowe
+ 49 zł do ceny i dodaję kartę WiFi (NOWĄ NIGDY NIE UŻYWANĄ)
Podstawowe Parametry
Procesor: Intel Pentium 4 (3.0 ghz / 2.9 ghz)
Pamięć : 1 GB. (2 x 512 Mb.)
Dysk : 40 gb. (Możliwość zwiększenia pojemności dysku)
Karta Graficzna : Zintegrowana
Napędy: Nagrywarka DVD
Komputer jest bardzo niewielkich rozmiarów. Ma niski pobór prądu. Żaden element nie wymaga skręcania śrubkami. Wszystkie łączą się specjalnymi zatrzaskami co jest wygodne gdy chcemy go modyfikować. System operacyjny z licencją na dwa komputery.
Dla zainteresowanych szczegółowymi parametrami udostępnię logi AIDA64
Link: olx.pl/oferta/CID99-ID7qax3.html
Informatyk, bezpłatny dojazd
Naprawa laptopów, komputerów, routerów
Instalacja i konfiguracja systemów Windows XP Vista 7 8.1 10, Linux, MAC OS X
Instalacja systemu bez utraty danych, dokumentów, zdjęć
Instalacja, konfiguracja programów
Blokowanie reklam
Naprawa przeglądarek Firefox Chrome Opera Safari Chronium
Konfiguracja internetu (sieci bezprzewodowych, modemów, routerów, VoIP)
Naprawa dysków twardych (elektronika, firmware itp)
Odzyskiwanie danych, przenoszenie danych
Konfiguracja usługi Neostrada, NETIA, Orange, T-Mobile, PLAY, iPlus, RedBull, UPC, Multimedia
Programy finansowo księgowe, Subiekt, Rachmistrz, Płatnik
Usuwanie wirusów
Wgrywanie map do nawigacji GPS
Aktualizacja nawigacji Android Windows iOS
Dojazd do klienta
tel: 792 - pokaż numer telefonu -
Link: olx.pl/oferta/CID619-IDdLrLn.html
Komputer DELL GX620 160GB 2GB Ram Gwarancja!
DELL OPTIPLEX DX620
Firmy i produktów Dell nie trzeba reklamować ale można określić w taki sposób:
niezniszczalny
bezawaryjny
piękny
wieczny
Komputerek jest przygotowany do pracy:
Świeży oryginalny system operacyjny (Microsoft Windows XP Professional SP3)
Profesjonalnie wyczyszczony - W środku nie znajdziesz grama kurzu, pasta wymieniona na srebrną wysokiej jakości.
W systemie najświeższe programy takie jak:
Word (open office)
Kodeki (wszystkie filmy)
Aimp (słuchanie muzyki)
VLC (oglądanie filmów itp.)
Mozilla Firefox (przeglądarka)
PANDA (antywirus - licencja na zawsze)
i wiele innych
Idealny do biura, pisania prac, surfowania po internecie.
Komputer posiada i bardzo wydajny procesor Intel® Pentium® D 820 2MB Cache.
Procesor jest dwu-wątkowy dzięki czemu multimedia takie jak Youtube czy filmy Full HD będą wyświetlane idealnie bez przycinania.
W komputerze jest 2GB ramu który w zupełności wystarczy do sprawnej pracy w internecie przeglądania filmów czy korzystania z FB. Maksymalna ilość jaką można zastosować w tym komputerze to 4GB.
Parametry komputera umożliwią wygodną i efektywną prace z programami takimi jak Office, MAG, SUBIEKT GT, i wiele innych.
Komputer ma LEGALNY system operacyjny - Windows XP PROFESSIONAL Service Pack 3.
Licencja na obudowie. System jest zainstalowany przygotowany do pracy. Komputer był z polskiej dystrybucji.
System jest świeżo zainstalowany , Wszystkie sterowniki zainstalowane. Dzięki temu od razu po uruchomieniu można rozpocząć prace na komputerze.
Komputer nie ma żadnych wad wszystko sprawne nie zawiesza się nie zacina. System staruje w około 7 sek !!!
Komputer zostały dokładnie z testowane memtestem i MHDD dzięki czemu mamy pewność że jest w 100% sprawny.
Dzięki mikro obudowie można z komputera stworzyć idealne centrum rozrywki pod TV.
Na życzenie system możemy zmienić na ANDROID 4.4 z KODI (XBMC) bądź każdy który jest FREE.
Jednostka centralna:
Procesor -Intel® Pentium® D 820 2.8Ghz
Ram - 2GB (max 4GB) DDr2
Dysk - 160GB WD Sata2 - max 2TB
Grafika - Intel i945G
Karta muzyczna - tak
Posiadamy własny serwis PC - gwarancja 3 miesiące.
Link: olx.pl/oferta/CID99-IDg0Ys5.html
Komputer, monitor, program magazynowo-sprzedażowy
Zestaw składający się z markowego komputera poleasingowego (Lenovo, HP, DELL lub Fujitsu Siemens) z gwarancją 12 m-cy, monitora, drukarki fiskalnej oraz programu sprzedażowo - magazynowego (do wyboru Insert Subiekt GT, Symplex Small Busssiness lub ASSECO WAPRO WF MAG Biznes).
Zestaw idealny do każdego sklepu, chcącego prowadzić łatwą kontrolę stanów magazynowych.
Parametry komputera:
Procesor: Intel Core2Duo E8400 2x3GHz
Pamięć RAM: 4GB DDR3
Dysk twardy: 160 GB
System operacyjny: Windows 7 HP 64 bit refurbished
W sprzedaży dodatkowo:
Drukarka fiskalna: Farex Flex (1800 zł brutto) Novitus Deon E (2500 zł brutto) Elzab Zeta (2500 zł brutto) Elzab K10 (2500 zł brutto)
Link: olx.pl/oferta/CID99-IDfyMCr.html
- l l l l
Gwarancja Na nasze komputery udzielamy 3 miesiące bezdyskusyjnej gwarancji(chyba że w treści aukcji wskazano inaczej), a jakikolwiek problem usuwamy w ciągu 36h od dnia otrzymania komputera w serwisie. Wsparcie fundacji Abyś miał poczucie, że robisz coś nie tylko dla siebie, ale też dla innych, część naszych zysków przekazujemy bezpośrednio dla wybranej fundacji, która pomaga młodym ludziom bardziej dbać o nasze środowisko.
Eko-optymalizacja Jako jedyni na rynku konfigurujemy nasze komputery w ten sposób, że średnio zużywają ok. 20% energii mniej, niż ich odpowiedniki na innych aukcjach. A do tego komputer chodzi szybciej!:) Bezpieczeństwo Klientom zapewniamy bezpieczeństwo w zakresie jakości naszych towarów, jak i dbałości o środowisko w procesie serwisowania i dostaw. Jest dla nas również priorytetem dbałość nie tylko o samą sprzedaż, ale także o obsługę posprzedażową. Opis produktu
EKO - OPTYMALIZACJA
( NAJMNIEJSZY POBÓR PRĄDU )
ORAZ NAJSZYBSZA WYSYŁKA!
BIZNESOWY I NOWOCZESNY LAPTOP MARKI DELL
WYBIERZ SPRZĘT RENOMOWANEJ FIRMY !
NIEPODWAŻALNE ATUTY TEGO LAPTOPA TO: - NIEZAWODNOŚĆ - CICHA PRACA- SZYBKOŚĆ DZIAŁANIA MODEL: E6220 OFEROWANY SPRZĘT JEST W 100% SPRAWNY TECHNICZNIE STAN WIZUALNY DOBRY ( LAPTOP POSIADA KILKA DELIKATNYCH WGNIECEŃ NA KLAPIE ORAZ ZARYSOWANIA NA CAŁEJ OBUDOWIE - NIE PRZESZKADZA TO W CODZIENNYM UŻYTKOWANIU ) MATRYCA W STANIE IDEALNYM - BEZ RYS CZY BAD PIXELI REAL FOTO PONIŻEJ
WYPOSAŻONY W MEGA WYDAJNY PROCESOR 2 RDZENIOWY INTEL CORE I5-2520M
2 X 2500 MHZ!!!4 WĄTKI !TRYB TURBO DO 4X3200 MHZ!
PAMIĘĆ INTEL SMART CACHE TO AŻ 3MB !WYKONANY W NOWOCZESNYM PROCESIE 22NM 4096 MB (4GB) PAMIĘCI OPERACYJNEJ DDR3 SZYBKI DYSK HDD O POJEMNOŚCI 320 GB
W KOMPUTERZE ZAINSTALOWANO MOCNĄ GRAFIKĘ INTEL HD GRAPHICS 3000 MATRYCA HD LED 13,3'' !!!1366 X 768 WBUDOWANA KAMERKA INTERNETOWA LAPTOP WYPOSAŻONY JEST W PODŚWIETLANĄ KLAWIATURĘ KOMPUTER POSIADA CYFROWE ZŁĄCZE HDMI LAPTOP POSIADA WBUDOWANY MODEM WWAN 3G! LAPTOP POSIADA SIEĆ BEZPRZEWODOWĄ WIFI 2 PORTY USB !DO PODŁĄCZENIA DRUKARKI, PENDRIVE, SKANERA, MYSZKI ORAZ INNYCH ZEWNĘTRZNYCH URZĄDZEŃ LAPTOP ŚWIETNIE WSPÓŁPRACUJE ZE
WSZYSTKIMI PROGRAMAMI KSIĘGOWYMI DOSTĘPNYMI NA RYNKU, M.IN. : SUBIEKT
RAMZES LAPTOP IDEALNIE NADAJE SIĘ
DO PRZEGLĄDANIA INTERNETU, FACEBOOK'A ORAZ WSZYSTKICH INNYCH SERWISÓW
SPOŁECZNOŚCIOWYCH, NP. NASZA-KLASA KOMPUTER POSIADA ORYGINALNY, ZAINSTALOWANY NA DYSKU SYSTEM OPERACYJNY MICROSOFT WINDOWS 7 HOME PREMIUM 64BIT WERSJA POLSKA + (ADNOTACJA NA FAKTURZE)
+ KOMPLET STEROWNIKÓW + PAKIET OFFICE ( OPENOFFICE ) + DLA BEZPIECZEŃSTWA INSTALUJEMY PROGRAM ANTYWIRUSOWY AVG 2016 LAPTOP MOŻNA ZAKTUALIZOWAĆ DO SYSTEMU WINDOWS 10!WYSTARCZY WYKONAĆ DARMOWĄ AKTUALIZACJĘ DO 29 LIPCA 2016 ROKU!
SPECYFIKACJA TECHNICZNA: Marka DELL
Model E6220
Procesor
DWURDZENIOWY INTEL CORE I5-2520M 2.50 GHZ 3MB INTEL SMART CACHE ( 2 GENERACJI )
W TRYBIE TURBO 3.20 GHZ.
4096 MB (4GB) DDR3
Karta graficzna INTEL HD GRAPHICS 3000
Dysk twardy
320 GB HDD - ZAINSTALOWANY WINDOWS 7 HOME PREMIUM SP1 PL
Napęd
BRAK , BEZNAPĘDOWY
Bateria CZAS PRACY 1 - 3 H Podświetlana klawiatura
TAK
Porty 1X HDMI , 1X AUDIO , 1X RJ45 , 2X USB 2.0 , CZYTNIK KART PAMIĘCI SD , 1X D-SUB(VGA) , 1X E-SATA
KLAWIATURA QWERTY PL , STICKEROWANA Zasilacz TAK, ORYGINALNY DELL
Karta muzyczna HD AUDIO CONTROLLER Karta sieciowa ZINTEGROWANA GIGABIT LAN 10/100/1000Mbit
System, DODATKOWE INFORMACJE
ORYGINALNY CERTYFIKAT AUTENTYCZNOŚCI WINDOWS 7 HOME PREMIUM 64BIT DELL SP1 POLSKA WERSJA JĘZYKOWA (NA ŻYCZENIE INSTALUJEMY WERSJĘ 32 BITOWĄ) + KOMPLET STEROWNIKÓW
KOMPUTER GOTOWY DO PRACY
CZYTNIK KART PAMIĘCI SD, WIFI , WBUDOWANA KAMERA INTERNETOWA, CZYTNIK LINII PAPILARNYCH
MODEM 3G WWAN
" "
JESTEŚMY AUTORYZOWANYM DYSTRYBUTOREM OPROGRAMOWANIA WINDOWS, CO GWARANTUJE JAKOŚĆ DOSTARCZANYCH KOMPUTERÓW ORAZ LEGALNOŚĆ NASZYCH SYSTEMÓW
ZAPRASZAMY NA NASZ FANPAGE NA FACEBOOK'U !
NASZE KOMPUTERY PRACUJĄ BEZ PROBLEMÓW NA TAKICH SYSTEMACH JAK:
- Windows 7
- Windows 8.1
- WINDOWS 10
- Windows XP
- Windows Vista
I Z OPROGRAMOWANIEM TAKIM JAK:
- MICROSOFT OFFICE
- SKYPE
- GADU-GADU
- CHROME
- FIREFOX
- WINDOWS MEDIA PLAYER
WSZYSTKIE ZNAJDUJĄCE SIĘ NA TEJ AUKCJI LOGA I NAZWY FIRM ZOSTAŁY UŻYTE WYŁĄCZNIE W CELACH INFORMACYJNYCH I SĄ WYŁĄCZNĄ WŁASNOŚCIĄ TYCHŻE FIRM.
NUMERY MAGAZYNOWE: # 4051 #
Kopiowanie zawartości serwisu lub jej części bez pisemnej zgody właścicieli naszej firmy jest zabronione.
Wszystkie treści umieszczone na naszych aukcjach oraz na stronie "O mnie" są własnością naszej firmy.
Są chronione prawem autorskim, które przysługuje firmie Green-Computers.
WSZYSTKIE ZNAJDUJĄCE SIĘ NA TEJ AUKCJI LOGA I NAZWY FIRM ZOSTAŁY UŻYTE WYŁĄCZNIE W CELACH INFORMACYJNYCH I SĄ WYŁĄCZNĄ WŁASNOŚCIĄ TYCHŻE FIRM.
Trochę kwestii technicznych... Sprzedaż Do każdego zamówienia wystawiamy paragon, fakturę imienną lub VAT.Faktura wystawiana jest na żądanie. Dokument sprzedaży w postaci pliku PDF przesyłamy w ciągu kilkunastu godzin od momentu wysyłki. Dostawa Towar wysyłamy przy pomocy kurierów renomowanych firm lub na życzenie wysyłamy Pocztą Polską. Istnieje również możliwość odebrania towaru w skrzynce Inpost lub osobiście, po wcześniejszym umówieniu. Płatność Akceptujemy płatności przez PayU oraz przelewem. Numer Konta do wpłat: 68 1910 1048 2413 1568 7627 0001 Deutsche Bank Polska S.A. Kontakt W razie pytań prosimy o kontakt telefoniczny pod numerem telefonu: 796-758-658 telefon jest czynny w godzinach 9-19 w dni robocze oraz w soboty od 9 do 14Dlaczego warto nam zaufać? Jesteśmy legalnie działającą firmą. Nasze produkty objęte są gwarancją, a także możliwością zwrotu w ciągu 14 dni bez podania przyczyny. Na Państwa życzenie możemy wystawić fakturę VAT. Kupując u nas nie wspieracie Państwo szarej strefy.
Zakupy na naszych aukcjach są w pełni bezpieczne, ponieważ objęte są Programem Ochrony Kupujących stworzonym przez Allegro.pl. Oznacza to, że wszystkie transakcje z naszą firmą za pośrednictwem Allegro.pl są ubezpieczone do kwoty 10.000 zł.
Wszystkie Państwa zamówienia wysyłane są w przeciągu 24 godzin, a zakupiony przedmioty są odpowiednio zabezpieczone przed uszkodzeniem podczas spedycji. Dbamy o to, aby każda przesyłka dotarła do Państwa szybko, ale też bezpiecznie.
Zakupy w naszej firmie to gwarancja satysfakcji, co potwierdza 100% pozytywnych komentarzy od naszych klientów, a także przyznane wyróżnienie od Allegro.pl za rzetelność oraz wysokie standardy usług w handlu internetowym.
Link: allegro.pl/-i6172393674.html