GEJOWSKI KOSZALIN
Program Subiekt GT DLA FIRM
Subiekt GT to nowoczesny system sprzedaży stworzony z myślą o firmach, które poszukują sprawnego narzędzia wspomagającego całościową obsługę działu handlowego, sklepu, punktu usługowego, rzemieślniczego, itp.
Subiekt GT jest kolejną wersją znanych w Polsce systemów firmy InsERT: Subiekta 4, Subiekta 5 i Subiekta dla Windows. Dzięki bogatej funkcjonalności i prostej, intuicyjnej obsłudze, program sprawdza się w każdej sytuacji. Zastosowane technologie i rozwiązania biznesowe sprawiają, że Subiekt to najczęściej w Polsce wybierany program do wspomagania sprzedaży.
Subiekt GT jest sprawnym i szybkim systemem wyposażonym w najnowsze rozwiązania interfejsowe czyniące go programem bardzo ergonomicznym i przyjaznym dla użytkownika. Jednocześnie jego wszechstronność i możliwości konfiguracji czynią go produktem niemal dla każdego.
Subiekt GT jest częścią linii InsERT GT, która zawiera również Rachmistrza GT – program do prowadzenia księgowości w formie książki przychodów i rozchodów lub ewidencji podatku zryczałtowanego, Rewizora GT – program do prowadzenia księgi handlowej, Gratyfikanta GT – system kadrowo-płacowy oraz Gestora GT – system zarządzania relacjami z klientami. Motor bazy danych zastosowany w programach linii InsERT GT to Microsoft SQL Server 2008 R2, który w bezpłatnej wersji Express Edition jest dostarczany wraz z systemem. Wraz z kolejną wersją Subiekt GT będzie w pełni zgodny z Microsoft SQL Server 2012.
Podstawowe możliwości Subiekta GT:
pełna obsługa wszystkich typów dokumentów handlowych i magazynowych;
prowadzenie kartoteki kontrahentów, obejmującej również informacje typu CRM; możliwość definiowania rubryk z dodatkowymi informacjami;
prowadzenie kartoteki towarów, usług, kompletów i opakowań zwrotnych z rozbudowaną kalkulacją cen (10 poziomów cen sprzedaży, w tym ceny walutowe);
pełny rozdział dokumentów magazynowych i handlowych, pojedyncze lub zbiorcze generowanie faktur do dokumentów WZ itp.;
automatyczne generowanie dokumentu WZ do faktury;
obsługa przedpłat, płatności kartą kredytową oraz sprzedaży kredytowanej;
obsługa zamówień z rezerwacją towarów oraz fakturami zaliczkowymi;
rozbudowana obsługa rachunków bankowych (złotówkowych lub walutowych) z operacjami wpłaty, wypłaty i transferu (plus opłaty prowizyjne, wyciągi, itp.);
pełna obsługa rozrachunków (należności i zobowiązań), w tym rozrachunków wielowalutowych;
wiele różnorodnych zestawień, raportów i analiz; możliwość tworzenia własnych raportów;
rozbudowana obsługa urządzeń zewnętrznych (kasy fiskalne, drukarki fiskalne, wagi etykietujące, czytniki kodów paskowych);
pełna integracja z systemem zarządzania relacjami z klientami (CRM) Gestor GT;
pełna integracja z komputerową księgą przychodów i rozchodów Rachmistrz GT oraz systemem finansowo-księgowym Rewizor GT.
Link: olx.pl/oferta/CID99-ID4HbSW.html
InsERT vendero Sklep 1000 produktów dla Subiekt GT / nexo
vendero ( licencja BOX na 1 rok ) to prosty i wygodny sposób na zaistnienie z biznesem w Internecie. Aplikacja umożliwia posiadaczom systemu InsERT GT lub InsERT nexo założenie sklepu internetowego, witryny z ofertą lub firmowego serwisu - szybko i łatwo, bez specjalistycznej wiedzy na temat tworzenia stron WWW. Intuicyjny kreator poprowadzi użytkownika krok po kroku do gotowej witryny w ciągu zaledwie kilku minut. Wystarczy wybrać jeden z wielu szablonów graficznych, liczbę podstron i elementy, które mają się na nich znaleźć. Stworzonym w ten sposób serwisem można zarządzać z dowolnego miejsca z dostępem do Internetu.
Dzięki vendero można stworzyć jeden z trzech typów serwisów:
sklep internetowy - umożliwia wygodną sprzedaż towarów z Subiekta GT lub Subiekta nexo. Zamówienia ze sklepu trafiają bezpośrednio do Subiekta, a panel administracyjny zapewnia pełną kontrolę nad zawartością, wyglądem oraz funkcjonalnością serwisu;
witryna z ofertą - strona prezentująca szczegółową ofertę produktów i usług (z podziałem na kategorie). Dane o towarach są importowane z Subiekta GT lub Subiekta nexo do witryny (m.in. nazwa, cena, zdjęcia towaru). Można tam zamieścić również informacje o firmie, aktualności i dane kontaktowe;
firmowy serwis WWW - serwis, w którym można zamieszczać najważniejsze informacje o firmie, ogólny opis oferty (bez prezentowania produktów), aktualności, dane kontaktowe itp.
Najważniejsze zalety vendero:
łatwy i szybki start – własny sklep lub witrynę można założyć za pomocą kilku kliknięć – wszystkie dane są pobierane z uzupełnionych pól w systemie InsERT GT lub InsERT nexo, a prosty kreator prowadzi krok po kroku przez cały proces zakładania witryny;
prosta modyfikacja wyglądu witryny – gotowe szablony graficzne oraz widgety pozwalają dostosować witrynę do indywidualnych preferencji; zawartość, układ i kolorystykę serwisu można w dowolnym momencie modyfikować;
kompletny pakiet – nie ma potrzeby wykupywania domeny i serwera – pakiet obejmuje hosting oraz prosty i czytelny adres internetowy;
stały dostęp – serwisem stworzonym w vendero można zarządzać z dowolnego miejsca; wystarczy urządzenie z dostępem do Internetu i przeglądarka stron WWW.
integracja z Subiektem GT lub Subiektem nexo – wszystkie wybrane towary i usługi z Subiekta automatycznie pojawiają się w sklepie, a każde złożone zamówienie trafia do Subiekta, co zapewnia pełną kontrolę nad pracą całego systemu;
przejrzysta informacja – dokładne zestawienie zamówień pozwala w każdym momencie sprawdzić, na jakim etapie realizacji znajduje się dany zakup - i to zarówno po stronie klienta, jak i administratora sklepu;
komunikacja z klientami – mechanizm powiadomień pomaga utrzymać bezpośredni kontakt z klientami i na bieżąco informować ich o nowych ofertach;
integracja z płatnościami internetowymi PayU – vendero umożliwia wybór wielu rodzajów płatności, w tym szybkich płatności PayU.
Wymagania systemowe vendero:
dla sklepu internetowego oraz witryny z ofertą – licencja do Subiekta GT (wersja 1.38 lub wyższa) lub Subiekta nexo (wersja 6.0.0 lub wyższa); dla firmowego serwisu WWW – licencja do dowolnego programu z linii InsERT GT (1.38 lub wyższa) lub InsERT nexo (6.0.0 lub wyższa);
stały dostęp do Internetu w celu zarządzania sklepem i zbierania zamówień;
przeglądarka internetowa – np. Microsoft Internet Explorer w wersji 9.0 (lub nowszej);
korzystanie z vendero może wymagać aktualizacji współpracujących z nim systemów sprzedaży Subiekt GT/nexo (bezpłatnie).
Wymagania systemowe InsERT GT:
komputer z procesorem minimum 1,0 GHz (zalecane 2,0 GHz lub lepszy);
minimum 512 MB pamięci RAM (zalecane 1 GB lub więcej);
system operacyjny Microsoft Windows Server 2003, Windows XP SP3, Windows Vista, Windows 7, Windows 8 (lub nowszy);
system obsługi baz danych Microsoft SQL Server 2000, 2005, 2008, 2012 lub 2014 - bezpłatna wersja Microsoft SQL Server 2008 R2 Express Edition dostarczana jest na instalacyjnej płycie DVD.
Wymagania systemowe InsERT nexo:
komputer z procesorem Core2Du
Link: olx.pl/oferta/CID99-IDbiB5w.html
Drukarka Fiskalna Novitus Bono E i Subiekt GT - EF-TAX Poznań
Bono E to nowoczesna drukarka fiskalna z elektroniczną kopią paragonu dedykowana do małych i średnich punktów handlowych, gdzie sprzedaż prowadzona jest z programu komputerowego a drukarka będzie fiskalnym uzupełnieniem tego stanowiska.
Cena drukarki fiskalnej zawiera:
- Sprzedaż drukarki fiskalnej
- Fiskalizacji drukarki
- Szkolenie z obsługi
- Zaprogramowanie drukarki
- Pomoc w zgłoszeniu drukarki do Urzędu Skarbowego i uzyskaniu zwrotu.
- Serwis gwarancyjny i pogwarancyjny.
- Pomoc w odliczeniu 90% wartości netto urządzenia fiskalnego
- Rolki startowe
- Zgłoszenie do Urzędu Skarbowego
W zestawie drukarka fiskalna + Subiekt GT
Subiekt GT to nowoczesny system sprzedaży stworzony z myślą o firmach, które poszukują sprawnego narzędzia wspomagającego całościową obsługę działu handlowego, sklepu, punktu usługowego, rzemieślniczego itp.
!! UWAGA !!
Każdy Klient, który po raz pierwszy dokonuje zakupu kas fiskalnych, może uzyskać zwrot lub ulgę z Urzędu Skarbowego w wysokości maksymalnie 90% wartości urządzenia fiskalnego przy czym nie więcej niż 700 zł.
W razie pytań bądź wątpliwości prosimy o kontakt:
- telefoniczny: 732 - pokaż numer telefonu -
- mailowy
Zapraszamy serdecznie do naszego punktu na prezentacje:
EF-TAX
ul. Bosa 4/6/24
60-125 Poznań
www.ef-tax.pl
Link: olx.pl/oferta/CID619-IDfwQ5T.html
Drukarka Fiskalna Innova + Subiekt GT + czytnik kodów kreskowych
Najnowszy model znanej i bardzo cenionej przez klientów drukarki fiskalnej przeznaczonej do małych i średnich sklepów oraz gastronomii. W najnowszym modelu zdecydowanie przyśpieszono prędkość wydruku (25 linii/s), udostępniono zmianę kontrastu wyświetlacza oraz zmianę napięcia szuflady poprzez menu drukarki.
Zastosowano mechanizm drukujący szybkiego załadunku papieru typu „easy loading” co jest niespotykane w tym segmencie drukarek fiskalnych. Dodatkowo pojemnik na papier umożliwia stosowanie rolek papieru nawet do 70 metrów długości. Kolejnym ważnym elementem drukarki INNOVA PROFIT EJ wyróżniającym ją spośród konkurencji jest zastosowanie zupełnie nowej technologii pozwalającej na pracę pomimo awarii zasilania wewnętrznego. Drukarka przystosowana jest do pracy w walucie EURO i występuje wyłącznie z modułem kopii elektronicznej INNOVA EJ.
Zalety i funkcje:
- Wyświetlacz operatora: alfanumeryczny 2 linie po 20 znaków
- Wyświetlacz klienta: LED 8 cyfr lub alfanumeryczny VFD 2x20 znaków
- System ładowania papieru: „Wrzuć i Pracuj” pozwala na błyskawiczną wymianę papieru
- NIP nabywcy – na paragonach sprzedaży (zgodnie z najnowszymi przepisami).
Cena drukarki fiskalnej zawiera:
- Sprzedaż drukarki fiskalnej
- Fiskalizacji drukarki
- Szkolenie z obsługi
- Zaprogramowanie drukarki
- Pomoc w zgłoszeniu drukarki do Urzędu Skarbowego i uzyskaniu zwrotu.
- Serwis gwarancyjny i pogwarancyjny.
- Pomoc w odliczeniu 90% wartości netto urządzenia fiskalnego
- Rolki startowe
- Zgłoszenie do Urzędu Skarbowego
W zestawie drukarka fiskalna + Subiekt GT + Skaner Kodów Kreskowych Lc2200
Subiekt GT to nowoczesny system sprzedaży stworzony z myślą o firmach, które poszukują sprawnego narzędzia wspomagającego całościową obsługę działu handlowego, sklepu, punktu usługowego, rzemieślniczego itp.
Czytnik kodów kreskowych LC 2200 to wytrzymały skaner przewodowy. Czytnik w zestawie z podstawką działa w trybie automatycznym. Tryb ręczny polega na wciśnięciu przycisku wyzwalającego odczyt. Dużymi zaletami oferowanego czytnika są przede wszystkim niska cena przy dużej wydajności, solidne wykonanie (wytrzymałość na upadek), ergonomiczny kształt obudowy (idealnie leży w dłoni).
!! UWAGA !!
Każdy Klient, który po raz pierwszy dokonuje zakupu kas fiskalnych, może uzyskać zwrot lub ulgę z Urzędu Skarbowego w wysokości maksymalnie 90% wartości urządzenia fiskalnego przy czym nie więcej niż 700 zł.
W razie pytań bądź wątpliwości prosimy o kontakt:
- telefoniczny: 732 - pokaż numer telefonu -
- mailowy
Zapraszamy serdecznie do naszego punktu na prezentacje:
EF-TAX
ul. Bosa 4/6/24
60-125 Poznań
Link: olx.pl/oferta/CID619-IDf05e1.html
InsERT Subiekt Sprint 2 rozszerzenie +1 stanowisko
Subiekt Sprint 2 to system szybkiej sprzedaży przeznaczony dla firm obsługujących klientów detalicznych. Sprawdza się w sklepach jedno- i wielostanowiskowych (w tym samoobsługowych), zarówno w pojedynczych sklepach, jak i sieciach. Współpracuje z systemami handlowymi Subiekt GT lub Subiekt nexo (wymiana danych o towarach, cenach, kontrahentach itp.), a także z wieloma urządzeniami zewnętrznymi (drukarki fiskalne, czytniki kodów kreskowych, wagi elektroniczne itp.).
Subiekt Sprint 2 to zupełnie nowa odsłona programu. System zyskał przejrzysty, intuicyjny interfejs, który maksymalnie upraszcza pracę. Wersja 2 została również wzbogacona o szereg nowych możliwości, które zapewniają szybszą obsługę klientów i sprawniejsze zarządzanie sklepem.
System złożony jest z dwóch głównych aplikacji - Sprzedaży i Zarządzania. Pierwsza umożliwia wystawianie dokumentów handlowych na stanowiskach sprzedaży; druga to aplikacja typu „back office”, która administruje sprzedażą, umożliwiając m.in. konfigurowanie stanowisk włącznie z urządzeniami zewnętrznymi, delegowanie i rozliczanie sprzedawców, kontrolę stanów magazynowych oraz konfigurowanie wymiany danych z systemem handlowym.
Sprzedaż – najważniejsze funkcje:
o wystawianie wszystkich niezbędnych dokumentów sprzedaży (faktury, paragony) oraz zwrotów ze sprzedaży detalicznej zgodnie z obowiązującymi przepisami;
o obsługa wielu modeli drukarek fiskalnych w oparciu o protokoły komunikacyjne (m.in.: Novitus, Thermal, Posnet, Elzab, Upos);
o obsługa wielu urządzeń zewnętrznych ułatwiających prowadzenie sprzedaży: wag elektronicznych, czytników kodów kreskowych (RS i klawiaturowych), wyświetlaczy;
o obsługa ekranów dotykowych;
o przyjmowanie płatności i wydawanie reszty w dowolnej walucie;
o obsługa różnych form płatności (gotówka, karta, bon);
o łatwe i bardzo szybkie wystawianie dokumentów dzięki zapisywaniu i fiskalizowaniu „online”, czyli natychmiastowym zapisie do bazy danych i zarejestrowaniu fiskalnym wprowadzonej pozycji asortymentowej;
o możliwość jednoczesnego wystawiania wielu dokumentów na stanowisku (tryb multidokumentowy);
o obsługa rabatów z możliwością definiowania dopuszczalnych progów rabatowych dla poszczególnych sprzedawców;
o możliwość pobrania części utargu w trakcie pracy sprzedawcy;
o identyfikacja towaru za pomocą czytnika kodów kreskowych oraz różnych sposobów wyszukiwania (po nazwie, symbolu, kodzie kreskowym lub PLU, za pomocą mechanizmu InsTYNKT);
o obsługa asortymentu powiązanego (np. towar z opakowaniem);
o obsługa kodów kreskowych ze zmienną ilością, ceną, wagą;
o anulowanie pozycji i całego dokumentu;
o drukowanie dokumentów na drukarkach graficznych i tekstowych;
o w interfejsie dotykowym możliwość korzystania z przycisków szybkiej ilości (przydatne przy sprzedaży towarów w paczkach).
Zarządzanie sklepem – najważniejsze funkcje:
o konfigurowanie stanowisk sprzedaży z uwzględnianiem specyfiki prowadzonej na nich sprzedaży oraz zarządzanie infrastrukturą sprzętową;
o kompleksowa obsługa personelu, z przypisywaniem ról i uprawnień oraz delegowaniem i rozliczaniem sprzedawców;
o zarządzanie asortymentem - stany magazynowe (przyjęcie towaru, zwrot towaru, inwentaryzacja, przesorty), cenniki;
o współpraca z systemem handlowym (Subiekt GT lub Subiekt nexo) - importowanie towarów, kontrahentów, cenników, użytkowników, danych o podmiocie; eksport sprzedaży; możliwość ustalenia harmonogramu wymiany danych między Subiektem Sprint a systemem handlowym.
Najważniejsze nowości w wersji 2.0:
o nowy wygląd programu – ułatwione poruszanie się po systemie;
o zmiana ceny asortymentu niezależnie od systemu handlowego;
o zbiorcze przypisywanie ustawień dotyczących ekranu dotykowego dla wszystkich stanowisk;
o drukowanie duplikatów wystawionych dokumentów handlowych;
o przypisywanie filtrów towarów do stanowiska (na danym stanowisku domyślnie użytkownik będzie widział odfiltrowaną listę asortymentową);
o usuwanie wszystkich zastosowanych rabatów w trakcie wystawiania dokumentu handlowego
Link: olx.pl/oferta/CID99-IDdBb5L.html
Insert Rewizor GT rozszerzenie open dla biur rachunkowych
Dodatek do rewizor GT znoszący ograniczenie ilości obsługiwanych podmiotów gospodarczych dla posiadaczy (biur rachunkowych) zarejestrowanego Rewizora GT na biuro rachunkowe
Rewizor GT to profesjonalny system finansowo-księgowy dla małych i średnich przedsiębiorstw. Program stworzony jest w oparciu o Ustawę o Rachunkowości oraz dostosowany do wymogów Unii Europejskiej. Przeznaczony zarówno dla samodzielnych księgowych jak i biur rachunkowych. Rewizor GT posiada pełną gamę funkcji potrzebnych do sprawnego prowadzenia księgi handlowej: od administrowania planami kont, poprzez dekretację i księgowanie, zarządzanie rozrachunkami, po obsługę środków trwałych.
Rewizor GT jest programem niezwykle prostym w obsłudze, o nowoczesnym interfejsie zapewniającym najwyższą ergonomię i wygodę pracy. Dzięki intuicyjnemu kreatorowi wdrożeniowemu początek pracy z programem nie sprawi trudności nawet mniej wprawnym użytkownikom.
Rewizor GT to część składowa systemu InsERT GT – w pełni zintegrowanego pakietu programów do prowadzenia firmy z sektora MSP, zawierającego także program do obsługi sprzedaży – Subiekt GT, system kadrowo-płacowy – Gratyfikant GT oraz system zarządzania relacjami z klientami – Gestor GT. W Rewizorze GT możliwa jest podstawowa obsługa płac dzięki dołączanemu bezpłatnie programowi mikroGratyfikant GT.
Podstawowe cechy Rewizora GT:
elastyczne zarządzanie planami kont: możliwość generowania wzorcowego planu kont, przeniesienia z innego roku obrotowego, automatycznie tworzenie kont kartotekowych przez podłączanie kartotek, obsługa kont pozabilansowych;
rozbudowana dekretacja: podział dokumentów księgowych na dekrety i dokumenty zaksięgowane, automatyzacja wykonywanych czynności (tworzenie i rozliczanie rozrachunków, generowanie zapisów VAT), obsługa dekretów walutowych;
zaawansowane zarządzanie rozrachunkami (tworzenie i rozliczanie); ścisłe powiązanie rozrachunków z zapisami na kontach; pełna historia rozrachunków; rozrachunki wspólne z Subiektem GT;
ewidencja i rozliczanie podatku VAT w pełni zgodne z aktualnie obowiązującą ustawą: ewidencjonowanie transakcji VAT krajowych (dostawy i nabycia), wewnątrzwspólnotowych (WNT i WDT) oraz pozaunijnych (eksport towarów, import towarów); automatyczne wyliczanie deklaracji VAT-7/7K - rozliczanie miesięczne lub kwartalne;
automatyczne tworzenie dekretów księgowych za pomocą dekretacji kontekstowej i importu; rozbudowane schematy importu; szczególne wsparcie dla użytkowników pracujących jednocześnie na Subiekcie GT i Rewizorze GT (moduł Dokumenty do dekretacji);
funkcje specjalnie przygotowane dla biur rachunkowych: obsługa dowolnej liczby podmiotów gospodarczych, przenoszenie planów kont z innych podmiotów, zbiorcze operacje na licencjach, import dokumentów z pliku wygenerowanego przez zdalnego Subiekta GT, archiwizacja wszystkich podmiotów jednocześnie i inne;
ewidencja środków trwałych i wartości niematerialnych i prawnych oraz operacji z nimi związanych;
definiowanie i wyliczanie szeregu sprawozdań i zestawień finansowych oraz deklaracji skarbowych;
tworzenie wydruków graficznych (wszystkie) i tekstowych (główne); zaawansowane zarządzanie wydrukami graficznymi z poziomu programu;
motor bazy danych Microsoft SQL Server 2008 R2 zapewniający wysoką wydajność i bezpieczeństwo pracy;
praca w sieci komputerowej lub na pojedynczym stanowisku, współpraca z innymi programami firmy InsERT.
Rewizor GT dostępny jest również w specjalnej ofercie przygotowanej dla biur rachunkowych i doradców podatkowych, która umożliwia zakup programu
Link: olx.pl/oferta/CID99-IDbjxe1.html
Insert Rachmistrz GT książka przychodów i rozchodów FV
Rachmistrz GT to nowoczesny system obsługi uproszczonej księgowości. Program ten polecamy firmom prowadzącym księgę przychodów i rozchodów oraz płatnikom podatku zryczałtowanego, którzy rozliczają się w formie ryczałtu od przychodów ewidencjonowanych. Rachmistrz GT to doskonałe narzędzie zarówno dla przedsiębiorstw samodzielnie dokumentujących działalność gospodarczą, jak i biur rachunkowych. Dzięki dołączanemu bezpłatnie programowi mikroGratyfikant GT możliwa jest także podstawowa obsługa płac.
Rachmistrz GT jest kolejną wersją znanych w Polsce programów firmy InsERT: Rachmistrza 4 i Rachmistrza dla Windows. To sprawny system wyposażony w najnowsze rozwiązania interfejsowe czyniące go programem bardzo ergonomicznym i przyjaznym dla użytkownika.
Rachmistrz GT jest częścią linii InsERT GT, która zawiera również Subiekta GT – system obsługi sprzedaży dla małych i średnich firm, Rewizora GT – program do prowadzenia księgi handlowej, Gratyfikanta GT – system kadrowo-płacowy oraz Gestora GT – system zarządzania relacjami z klientami. Motor bazy danych zastosowany w programach linii InsERT GT to Microsoft SQL Server 2008 R2, który w bezpłatnej wersji Express Edition jest dostarczany wraz z systemem.
Najważniejsze cechy Rachmistrza GT:
* prowadzenie księgi przychodów i rozchodów lub ewidencji podatku zryczałtowanego (w zależności od wybranej formy księgowości);
* prowadzenie ewidencji VAT: zakupów, sprzedaży w tym ewidencjonowanie transakcji unijnych; możliwość wprowadzania sprzedaży nieudokumentowanej rozliczanej strukturą zakupów;
* prowadzenie ewidencji danych pojazdów wykorzystywanych do celów służbowych, rachunków związanych z eksploatacją pojazdów oraz ewidencji przebiegu pojazdów;
* prowadzenie ewidencji środków trwałych oraz wartości niematerialnych i prawnych (naliczanie i księgowanie amortyzacji, wydruk planu amortyzacji), a także prowadzenie ewidencji wyposażenia i remanentów;
* prowadzenie kartoteki kontrahentów oraz wspólników (indywidualne parametry dotyczące rozliczeń z ZUS, automatyczne księgowanie w koszty lub odliczanie od dochodu składek ZUS i innych funduszy, obliczanie i dokumentowanie odpowiednim raportem zaliczki na podatek dochodowy);
* rozbudowana obsługa wynagrodzeń: ewidencja osobowa, umów cywilnoprawnych oraz umów o pracę; wystawianie rachunków do umów cywilnoprawnych oraz wypłat (w tym możliwość automatycznego wyliczania na podstawie zdefiniowanych schematów wynagrodzeń);
* naliczanie, wydruk oraz pełna obsługa wysyłki elektronicznej deklaracji skarbowych (wraz z niezbędnymi załącznikami): VAT-7, VAT-7K, VAT-7D,VAT-UE, PIT-11, PIT-36, PIT-36L, PIT-37, PIT-40, PIT-4R, PIT-28, PIT-8AR;
* Obsługa korekt deklaracji skarbowych z wysyłką elektroniczną;
* wystawianie deklaracji ZUS (DRA, RCA, RZA) oraz możliwość eksportu do programu Płatnik ZUS;
* integracja z systemem obsługi sprzedaży Subiekt GT oraz możliwość współpracy (przez opcję Komunikacja) z innymi systemami (np. Subiekt dla Windows, Subiekt 5 EURO, mikroSubiekt dla Windows).
Rachmistrz GT dostępny jest również w specjalnej ofercie przygotowanej dla biur rachunkowych i doradców podatkowych, która umożliwia zakup programu w promocyjnym zestawie.
Link: olx.pl/oferta/CID99-ID5Sw5.html
InsERT Gestor GT CRM dla Subiekt
Gestor GT to wygodny i elastyczny system wspomagający budowanie trwałych relacji z klientami. Skutecznie wspiera różnego rodzaju działania handlowe i marketingowe, zapewniając wydajność i komfort pracy. Jego wszechstronność i możliwość dostosowania do własnych potrzeb sprawiają, że program może być wykorzystywany w firmach o dowolnej specjalizacji.
Gestor GT przeznaczony jest dla wszystkich tych, którzy w centrum zainteresowania stawiają klienta. Sprawdza się m.in. w dziale handlowym, marketingu, dziale obsługi klienta, sekretariacie itp. Jest też przydatnym narzędziem dla menedżerów. Gestor GT w czytelny sposób udostępnia wszystkie zgromadzone w systemie dane dotyczące klientów. Pozwala starannie wyselekcjonować grupę docelową, dzięki czemu możliwe jest lepsze dostosowanie działań do konkretnych osób. Ułatwia podejmowanie trafnych decyzji oraz przygotowanie odpowiednich strategii sprzedaży na podstawie różnych zestawień. A wszystko to za pomocą kilku ruchów. Program został skonstruowany tak, by zaoszczędzić czas i zapewnić maksymalną efektywność przy stosunkowo niskim nakładzie pracy.
Gestor GT jest częścią linii InsERT GT. Może działać samodzielnie lub współpracować z systemem sprzedaży Subiekt GT. Dzięki ścisłemu powiązaniu tych programów możliwe jest korzystanie ze wspólnej kartoteki kontrahentów i towarów, wraz ze wszystkimi poziomami cen, rabatami i promocjami. Integracja z Subiektem GT umożliwia także łatwe wystawianie dokumentów handlowych i obsługę wielu magazynów.
Najważniejsze zalety Gestora GT:
szybki dostęp do wszystkich informacji dotyczących klientów: działań, wiadomości, szans sprzedaży, dokumentów wystawionych w Subiekcie GT;
planowanie i rejestrowanie w systemie działań takich jak: spotkania, zadania, telefony, listy, faksy i rozmowy internetowe;
łatwe wyszukiwanie klienta z dowolnego miejsca w programie;
kalendarz pokazujący zakres i termin czynności do wykonania (w widoku miesięcznym, tygodniowym i dziennym) wraz z funkcją przypominania;
wbudowany moduł poczty elektronicznej - automatyczne przypisywanie e-maili do odpowiednich klientów, możliwość tworzenia wiadomości zbiorczych (mailing) na podstawie zdefiniowanych szablonów oraz pól autotekstu;
dostęp do pełnej historii kontaktów z klientem (działania, wiadomości e-mail, wystawione dokumenty, wiarygodność płatnicza, data ostatniego kontaktu, nazwisko opiekuna klienta, wysokość udzielonych rabatów itd.);
możliwość przydzielania zadań oraz sprawdzania postępu prac poszczególnych pracowników;
liczne zestawienia (m.in. lejek sprzedaży, prognozowanie sprzedaży, skuteczność sprzedawców, aktywność użytkowników itp.), także generowane na podstawie informacji zawartych w Subiekcie GT (np. sprzedaż wg asortymentu, raport o towarach);
możliwość dostosowania do własnych potrzeb (m.in. dodawanie własnych zestawień, dostosowanie wydruków, edytowalne słowniki, pola własne, pasek szybkiego dodawania obiektów);
powiązania - możliwość tworzenia relacji między obiektami, takimi jak klienci, szanse sprzedaży, działania i wiadomości;
biblioteka dokumentów;
schowek, w którym można przechowywać różne obiekty (np. zadania, wiadomości, klientów, szanse sprzedaży) do późniejszego wykorzystania;
obsługa walut (w tym pobieranie kursów walut przez Internet);
wygodny system notatek;
strona główna zawierająca listę zadań dla użytkownika oraz prognozę wartości sprzedaży liczoną na podstawie otwartych szans sprzedaży;
możliwość otwierania modułów w wielu zakładkach;
praca sieciowa wielu użytkowników programu.
Link: olx.pl/oferta/CID99-ID6IWUd.html
Insert Rewizor GT pełna księgowość FV
Rewizor GT to profesjonalny system finansowo-księgowy dla małych i średnich przedsiębiorstw. Program stworzony jest w oparciu o Ustawę o Rachunkowości oraz dostosowany do wymogów Unii Europejskiej. Przeznaczony zarówno dla samodzielnych księgowych jak i biur rachunkowych.
Rewizor GT posiada pełną gamę funkcji potrzebnych do sprawnego prowadzenia księgi handlowej: od administrowania planami kont, poprzez dekretację i księgowanie, zarządzanie rozrachunkami, po obsługę środków trwałych.
Rewizor GT jest programem niezwykle prostym w obsłudze, o nowoczesnym interfejsie zapewniającym najwyższą ergonomię i wygodę pracy. Dzięki intuicyjnemu kreatorowi wdrożeniowemu początek pracy z programem nie sprawi trudności nawet mniej wprawnym użytkownikom.
Rewizor GT to część składowa systemu InsERT GT – w pełni zintegrowanego pakietu programów do prowadzenia firmy z sektora MSP, zawierającego także program do obsługi sprzedaży – Subiekt GT, system kadrowo-płacowy – Gratyfikant GT oraz system zarządzania relacjami z klientami – Gestor GT. W Rewizorze GT możliwa jest podstawowa obsługa płac dzięki dołączanemu bezpłatnie programowi mikroGratyfikant GT.
Podręcznik obsługi Rewizora GT
Podręcznik rachunkowości
Podstawowe cechy Rewizora GT:
* elastyczne zarządzanie planami kont: możliwość generowania wzorcowego planu kont, przeniesienia z innego roku obrotowego, automatycznie tworzenie kont kartotekowych przez podłączanie kartotek, obsługa kont pozabilansowych;
* rozbudowana dekretacja: podział dokumentów księgowych na dekrety i dokumenty zaksięgowane, automatyzacja wykonywanych czynności (tworzenie i rozliczanie rozrachunków, generowanie zapisów VAT), obsługa dekretów walutowych;
* zaawansowane zarządzanie rozrachunkami (tworzenie i rozliczanie); ścisłe powiązanie rozrachunków z zapisami na kontach; pełna historia rozrachunków; rozrachunki wspólne z Subiektem GT;
* ewidencja i rozliczanie podatku VAT w pełni zgodne z aktualnie obowiązującą ustawą: ewidencjonowanie transakcji VAT krajowych (dostawy i nabycia), wewnątrzwspólnotowych (WNT i WDT) oraz pozaunijnych (eksport towarów, import towarów); automatyczne wyliczanie deklaracji VAT-7/7K - rozliczanie miesięczne lub kwartalne;
* automatyczne tworzenie dekretów księgowych za pomocą dekretacji kontekstowej i importu; rozbudowane schematy importu; szczególne wsparcie dla użytkowników pracujących jednocześnie na Subiekcie GT i Rewizorze GT (moduł Dokumenty do dekretacji);
* funkcje specjalnie przygotowane dla biur rachunkowych: obsługa dowolnej liczby podmiotów gospodarczych, przenoszenie planów kont z innych podmiotów, zbiorcze operacje na licencjach, import dokumentów z pliku wygenerowanego przez zdalnego Subiekta GT, archiwizacja wszystkich podmiotów jednocześnie i inne;
* ewidencja środków trwałych i wartości niematerialnych i prawnych oraz operacji z nimi związanych;
* definiowanie i wyliczanie szeregu sprawozdań i zestawień finansowych oraz deklaracji skarbowych;
* tworzenie wydruków graficznych (wszystkie) i tekstowych (główne); zaawansowane zarządzanie wydrukami graficznymi z poziomu programu;
* motor bazy danych Microsoft SQL Server 2008 R2 zapewniający wysoką wydajność i bezpieczeństwo pracy;
* praca w sieci komputerowej lub na pojedynczym stanowisku, współpraca z innymi programami firmy InsERT.
Funkcjonalność Rewizora GT można wzbogacić, instalując specjalne pakiety rozszerzeń: niebieski PLUS dla InsERT GT, zielony PLUS dla InsERT GT i czerwony PLUS dla InsERT GT. Natomiast użytkownikom, którzy wymagają nietypowych rozwiązań, dostosowanych do specyficznych potrzeb firmy, polecamy dodatek Sfera dla Rewizora GT.
Link: olx.pl/oferta/CID99-ID5Swj.html
Insert Rachmistrz GT rozszerzenie +10 pod.dla biur rachunkowych
Rozszerzenie +10 podmiotów dla Rachmistrz GT - wersja dla biur rachunkowych zwiększająca ilości obsługiwanych podmiotów.
Rachmistrz GT to nowoczesny system obsługi uproszczonej księgowości. Program ten polecamy firmom prowadzącym księgę przychodów i rozchodów oraz płatnikom podatku zryczałtowanego, którzy rozliczają się w formie ryczałtu od przychodów ewidencjonowanych. Rachmistrz GT to doskonałe narzędzie zarówno dla przedsiębiorstw samodzielnie dokumentujących działalność gospodarczą, jak i biur rachunkowych. Dzięki dołączanemu bezpłatnie programowi mikroGratyfikant GT możliwa jest także podstawowa obsługa płac.
Rachmistrz GT jest kolejną wersją znanych w Polsce programów firmy InsERT: Rachmistrza 4 i Rachmistrza dla Windows. To sprawny system wyposażony w najnowsze rozwiązania interfejsowe czyniące go programem bardzo ergonomicznym i przyjaznym dla użytkownika.
Rachmistrz GT jest częścią linii InsERT GT, która zawiera również Subiekta GT - system obsługi sprzedaży dla małych i średnich firm, Rewizora GT - program do prowadzenia księgi handlowej, Gratyfikanta GT – system kadrowo-płacowy oraz Gestora GT – system zarządzania relacjami z klientami. Motor bazy danych zastosowany w programach linii InsERT GT to Microsoft SQL Server 2008 R2, który w bezpłatnej wersji Express Edition jest dostarczany wraz z systemem.
Najważniejsze cechy Rachmistrza GT:
prowadzenie księgi przychodów i rozchodów lub ewidencji podatku zryczałtowanego (w zależności od wybranej formy księgowości);
prowadzenie ewidencji VAT: zakupów, sprzedaży w tym ewidencjonowanie transakcji unijnych; możliwość wprowadzania sprzedaży nieudokumentowanej rozliczanej strukturą zakupów;
prowadzenie ewidencji danych pojazdów wykorzystywanych do celów służbowych, rachunków związanych z eksploatacją pojazdów oraz ewidencji przebiegu pojazdów;
prowadzenie ewidencji środków trwałych oraz wartości niematerialnych i prawnych (naliczanie i księgowanie amortyzacji, wydruk planu amortyzacji), a także prowadzenie ewidencji wyposażenia i remanentów;
prowadzenie kartoteki kontrahentów oraz wspólników (indywidualne parametry dotyczące rozliczeń z ZUS, automatyczne księgowanie w koszty lub odliczanie od dochodu składek ZUS i innych funduszy, obliczanie i dokumentowanie odpowiednim raportem zaliczki na podatek dochodowy);
rozbudowana obsługa wynagrodzeń: ewidencja osobowa, umów cywilnoprawnych oraz umów o pracę; wystawianie rachunków do umów cywilnoprawnych oraz wypłat (w tym możliwość automatycznego wyliczania na podstawie zdefiniowanych schematów wynagrodzeń);
naliczanie, wydruk oraz pełna obsługa wysyłki elektronicznej deklaracji skarbowych (wraz z niezbędnymi załącznikami): VAT-7, VAT-7K, VAT-7D,VAT-UE, PIT-11, PIT-36, PIT-36L, PIT-37, PIT-40, PIT-4R, PIT-28, PIT-8AR;
Obsługa korekt deklaracji skarbowych z wysyłką elektroniczną;
wystawianie deklaracji ZUS (DRA, RCA, RZA) oraz możliwość eksportu do programu Płatnik ZUS;
integracja z systemem obsługi sprzedaży Subiekt GT oraz możliwość współpracy (przez opcję Komunikacja) z innymi systemami (np. Subiekt dla Windows, Subiekt 5 EURO, mikroSubiekt dla Windows).
Rachmistrz GT dostępny jest również w specjalnej ofercie przygotowanej dla biur rachunkowych i doradców podatkowych, która umożliwia zakup programu w promocyjnym zestawie.
Link: olx.pl/oferta/CID99-IDbjKfW.html
Insert Sfera dla Subiekt GT rozszerzenie +1 stanowisko
(rozszerzenie +1 stanowisko dla posiadaczy podstawowej wersji Sfery dla Subiekta GT)
Sfera dla Subiekta GT powstała z myślą o użytkownikach, którym zależy na rozbudowie funkcjonalności Subiekta GT. Sfera dla Subiekta GT otwiera zupełnie nowe możliwości wykorzystania Subiekta GT, czyni z niego produkt skrojony na potrzeby każdego użytkownika.
Sfera dla Subiekta GT stworzona została w oparciu o znane technologie COM i OLE Automation. Informatyk firmy lub serwisant bez problemu stworzą takie rozwiązania, które rozszerzą dotychczasową funkcjonalność i będą ułatwiały pracę w systemie, ściśle według potrzeb danej firmy.
Przykładowe rozwiązania dotyczące dopasowania Subiekta GT do potrzeb danej firmy, jakie mogą powstać w oparciu o Sferę dla Subiekta GT:
* wystawianie faktur seryjnych,
* obsługiwanie zamówień składanych w sklepie internetowym,
* sterowanie zdarzeniami zewnętrznymi.
Opierając się na Sferze dla Subiekta GT można również stworzyć mechanizmy wykonywania operacji zbiorczych, na przykład:
* zbiorcza kalkulacja cen;
* zbiorcza aktualizacja danych (np. zmiana stawki VAT),
* zbiorcze drukowanie i usuwanie,
* zbiorcze wywoływanie skutku magazynowego dla dokumentów.
Z pomocą Sfery dla Subiekta GT możliwe będzie także napisanie rozwiązań, które zintegrują posiadane systemy.
Link: olx.pl/oferta/CID99-IDbjvZ1.html
Insert mobilny Subiekt dodatek dla Subiekt GT
(wersja na pierwsze stanowisko)
mobilny Subiekt to system wspomagający pracę handlowca w terenie. Program umożliwia przedstawicielom handlowym sprzedaż towarów i zbieranie zamówień. To wygodne i proste, a jednocześnie funkcjonalne narzędzie pracujące na urządzeniach mobilnych z ekranem dotykowym.
mobilny Subiekt jest zintegrowany z Subiektem GT. Dzięki temu posiada dostęp do dokumentów i informacji o cenach towarów, stanach magazynowych, kontrahentach itp. W prosty sposób można również dodawać i edytować dane kontrahentów, wystawiać zamówienia, rachunki, faktury i wysyłać dokumenty do Subiekta GT. Możliwa jest praca zarówno w trybie online (bieżąca synchronizacja z Subiektem GT), jak i offline (synchronizacja po podłączeniu do internetu lub sieci lokalnej).
mobilny Subiekt jest niezwykle prosty w obsłudze. Przejrzysty, atrakcyjny graficznie interfejs zapewnia dużą wygodę i szybkość pracy. Instalacja programu przebiega szybko i nie sprawia problemów.
Najważniejsze funkcje programu:
obsługa dokumentów: ZK, FS, RS, WZ, PZ;
rozliczanie dokumentów KP;
praca w trybie online i offline;
podgląd danych o towarach (m.in. cen i stanów magazynowych);
dodawanie i edycja danych kontrahentów;
podgląd aktualnego stanu rozliczeń z kontrahentami;
przypisywanie kontrahentów do handlowców;
wyszukiwanie systemem InsTYNKT;
obsługa moich/ulubionych kontrahentów;
obsługa rabatów;
przeliczanie i przekształcanie dokumentów;
zapis dokumentów do Subiekta GT lub do bufora;
edycja dokumentów z bufora i wysyłanie ich do Subiekta GT;
podgląd istniejących dokumentów z Subiekta GT;
możliwość obsługi wielu podmiotów Subiekta GT;
monitorowanie aktywności handlowców;
zarządzanie użytkownikami (mobilnymi), urządzeniami, licencjami;
definiowanie sposobu udostępnienia serwera;
protokół komunikacji urządzenia z serwerem optymalizowany pod kątem ilości przesyłanych danych;
prosta instalacja programu na urządzeniu mobilnym oraz automatyczne wgranie konfiguracji i danych.
Link: olx.pl/oferta/CID99-ID6J2xw.html
Insert Subiekt nexo 3 stanowiska + vendero 1000
Subiekt nexo to program kompleksowo wspomagający obsługę sprzedaży w małych i średnich firmach – sklepach, hurtowniach, warsztatach, zakładach usługowych itp. Przyjazny, intuicyjny interfejs ułatwia i przyspiesza pracę, a bogata funkcjonalność zaspokoi potrzeby nowoczesnych przedsiębiorców, bez względu na branżę.
Subiekt nexo zapewnia obsługę wszystkich typów dokumentów handlowych (szczególną zaletą jest zaawansowany system zamówień) i sprawne zarządzanie gospodarką magazynową. Posiada rozbudowaną część finansową, dzięki której możliwe jest m.in. wykonywanie operacji kasowych, bankowych czy tworzenie raportów kasowych. Moduły rozliczeniowe umożliwiają ewidencjonowanie rozrachunków, działań windykacyjnych i tabeli kursów walut. Kartotekowa część systemu pozwala prowadzić zaawansowaną ewidencję asortymentu, klientów, urządzeń zewnętrznych, instytucji, wspólników i pracowników.
Subiekt to od lat najczęściej wybierana przez polskich przedsiębiorców marka systemu sprzedaży. Subiekt nexo jest kolejną wersją tego popularnego programu. Został zaprojektowany ze szczególną dbałością o wygodę użytkownika, dzięki czemu prowadzenie biznesu staje się prostsze.
Subiekt nexo jest częścią InsERT nexo – zintegrowanego pakietu, w którego skład wchodzą również systemy księgowe: Rachmistrz nexo (księga przychodów i rozchodów oraz ewidencja podatku zryczałtowanego) i Rewizor nexo (pełna księgowość).
Najważniejsze możliwości Subiekta nexo:
· pełna obsługa wszystkich typów dokumentów handlowych i magazynowych;
· pełny rozdział dokumentów magazynowych i handlowych, pojedyncze lub zbiorcze generowanie faktur do dokumentów WZ; korekty dokumentów magazynowych; automatyczne generowanie dokumentu WZ do faktury; faktura pro forma; faktura sprzedaży z wielu magazynów;
· rozbudowany system zamówień – każda pozycja dokumentu może mieć indywidualny termin realizacji, również wcześniejszy niż termin realizacji całego dokumentu;
· kartoteka asortymentu – towarów, usług, kompletów i opakowań zwrotnych; działy sprzedaży w kartotece;
· kartoteka klientów obejmująca również informacje typu CRM;
· prowadzenie elastycznej polityki cenowej – możliwość przypisywania zdefiniowanych cenników do poszczególnych klientów; cena, domyślny i maksymalny rabat pozycji cennika mogą być określane w zależności od jednostki miary i wysokości progu sprzedaży;
· obsługa przedpłat, płatności kartą, płatności za pobraniem, sprzedaży kredytowanej, cesji na innego płatnika, zaliczek pracowników na zakup;
· kompleksowa obsługa kasy z rejestrowaniem operacji gotówkowych i bezgotówkowych (płatności kartą płatniczą, bony), operacje kasowe z odłożonym skutkiem (niewykonane);
· rozbudowana obsługa rachunków bankowych (przelewy standardowe, do ZUS, podatkowe, operacje na rachunku, opłaty prowizyjne, wyciągi); obsługa bankowości elektronicznej za pomocą wymiany plików, a także online (wybrane banki);
· prowadzenie rozrachunków (należności i zobowiązań), rozliczenia wielowalutowe, wezwania do zapłaty, noty odsetkowe;
· rozbudowana obsługa urządzeń zewnętrznych (kasy fiskalne, drukarki fiskalne, wagi etykietujące, czytniki kodów kreskowych);
· automatyczna synchronizacja zmian asortymentu w kartotece i urządzeniach zewnętrznych;
· pełna integracja z systemami finansowo-księgowymi: Rachmistrz nexo i Rewizor nexo.
Wymagania systemowe:
komputer z procesorem Core2Duo;
4 GB pamięci operacyjnej RAM;
system operacyjny Windows XP SP3 lub wyższy (zalecany Windows 7 lub wyższy);
system obsługi baz danych Microsoft SQL Server 2008 R2 SP2 lub wersja wyższa (darmowa edycja Express with Advanced Services lub dowolna wersja pełna).
vendero ( licencja BOX na 1 rok ) to prosty i wygodny sposób na zaistnienie z biznesem w Internecie. Aplikacja umożliwia posiadaczom systemu InsERT GT lub InsERT nexo założenie sklepu internetowego, witryny z ofertą lub firmowego serwisu - szybko i łatwo, bez specjalistycznej wiedzy na temat tworzenia stron WWW. Intuicyjny kreator poprowadzi użytkownika krok po kroku do gotowej witryny w ciągu z
Link: olx.pl/oferta/CID99-IDgzw21.html
KOMPUTER "SERWER" lub do prac biurowych - LEGALNY SYSTEM
Witam Państwa - w ofercie mam komputer / serwer głównie do zastosowań biurowych. W mojej działalności był wykorzystywany jako serwer plików pod Linux Debian + serwer SUBIEKT GT.
Model: hp compaq d540 SFF
- BRAK UKRYTYCH WAD
- ZAWIERA LEGALNE OPROGRAMOWANIE WINDOWS XP PROFESSIONAL - UWAGA LICENCJA NA 2 STANOWISKA
- KOMPUTER BARDZO CICHY
- ENERGOOSZCZĘDNY
- KOMPUTER MA WBUDOWANE GŁOŚNIKI
Panel Przedni
2 x USB
1 X Wejście Mikrofonu
1 X Wejście Słuchawkowe
Panel Tylni
4 x USB
1 x Wejście do monitora VGA (Karta Zintegrowana)
1 X LPT
1 X LAN
1 X Wejście Mikrofonu
1 X Wejście Słuchawkowe
+ 49 zł do ceny i dodaję kartę WiFi (NOWĄ NIGDY NIE UŻYWANĄ)
Podstawowe Parametry
Procesor: Intel Pentium 4 (3.0 ghz / 2.9 ghz)
Pamięć : 1 GB. (2 x 512 Mb.)
Dysk : 40 gb. (Możliwość zwiększenia pojemności dysku)
Karta Graficzna : Zintegrowana
Napędy: Nagrywarka DVD
Komputer jest bardzo niewielkich rozmiarów. Ma niski pobór prądu. Żaden element nie wymaga skręcania śrubkami. Wszystkie łączą się specjalnymi zatrzaskami co jest wygodne gdy chcemy go modyfikować. System operacyjny z licencją na dwa komputery.
Dla zainteresowanych szczegółowymi parametrami udostępnię logi AIDA64
Link: olx.pl/oferta/CID99-ID7qax3.html
Sprzedam Podręczniki do szkoły średniej
Witam mam na sprzedaż podręczniki szkolne:
*fizyka-"Ciekawi Świata" zakres podstawowy wydawnictwo operon rok wydania 2012 A.Ogaza
*historia-"Odkrywamy na nowo" część 1 i 2 Zakres podstawowy wydawnictwo operon rok wydania 2012 B.Burda, B.Halczak, R.Maciej Józefiak, A.Roszak, M.Szymczak
*chemia- ''To jest chemia" Zakres podstawowy wydawnictwo Nowa Era rok wydania 2013 R.Hassa, A.Mrzigod, J.Mrzigod
*edukacja dla bezpieczeństwa -"Po prostu Edb" zakres podstawowy wydawnictwo WSIP rok wydania 2012 B.Breitkopf, M.Cieśla
*geografia-"Czas na geografię" zakres podstawowy wydawnictwo Szkolne PWN rok wydania 2012 B.Lenartowicz, M.Wójcik
*matematyka-"Zbiór zadań do liceów i techników" klasa 1 zakres podstawowy i rozszerzony wydawnictwo Oficyna Edukacyjna Krzysztof Pazdro rok wydania 2007 K.Kłaczkow, M.Kurczab, E.Świda
*pracownia ekonomiczna-"Gospodarowanie zasobami majątkowymi obsługa programu magazynowo-sprzedażowego subiekt gt" część 1
wydawnictwo Bożena Padurek rok wydania 2014 B.Padurek
*biologia-"Biologia na czasie" Zakres podstawowy wydawnictwo Nowa Era rok wydania 2013 E.Bonar, W.Krzeszowiec-Jeleń, S.Czachorowski
*prawo i bhp-"Elementy prawa dla ekonomistów" wydawnictwo naukowe Contact rok wydania 2013 W.Siuda
*wiedza o społeczeństwie-"Odkrywamy na nowo" zakres podstawowy wydawnictwo operon rok wydania 2012 Z.Smutek, J.Maleska
*j.polski-"Przeszłość to dziś" część 1 wydawnictwo Stentor rok 2012
K.Mrowcewicz
*j.niemiecki-"Focus 1" wydawnictwo WSIP rok wydania 2014 A.Kryczyńska - Phan, J.Szczęk
komplet - 160zł
za jedna sztukę - 12 zł
Mozliwość wysyłki.
Link: olx.pl/oferta/CID751-IDgrIuh.html
Oprogramowanie sprzedażowe, handlowe, dla gastronomii + GRATIS Gliwice
Witam,
Oferujemy szeroki wybór oprogramowania sprzedażowego i magazynowego dla:
- handlu
- gastronomii
- hoteli
- stacji paliw
PROGRAMY:
- SOGA
- SOHO
- PC MARKET
- SUBIEKT GT
- SUBIEKT NEXO
- SZOP
U nas GRATIS:
- Szkolenie (1h)
- instalacja i wdrożenie (2h)
- stałe wsparcie telefoniczne
- dojazd na terenie Knurowa - bezpłatny
Zapraszamy do NEKE w Knurowie, ul. Niepodległości 122 (na rondzie obok Kąpieliska Zacisze) PON-PT 8:00 - 16:00.
Lub proszę dzwonić, tel. 797 - pokaż numer telefonu -
Link: olx.pl/oferta/CID619-IDfhzPp.html
Komputer DELL GX620 160GB 2GB Ram Gwarancja!
DELL OPTIPLEX DX620
Firmy i produktów Dell nie trzeba reklamować ale można określić w taki sposób:
niezniszczalny
bezawaryjny
piękny
wieczny
Komputerek jest przygotowany do pracy:
Świeży oryginalny system operacyjny (Microsoft Windows XP Professional SP3)
Profesjonalnie wyczyszczony - W środku nie znajdziesz grama kurzu, pasta wymieniona na srebrną wysokiej jakości.
W systemie najświeższe programy takie jak:
Word (open office)
Kodeki (wszystkie filmy)
Aimp (słuchanie muzyki)
VLC (oglądanie filmów itp.)
Mozilla Firefox (przeglądarka)
PANDA (antywirus - licencja na zawsze)
i wiele innych
Idealny do biura, pisania prac, surfowania po internecie.
Komputer posiada i bardzo wydajny procesor Intel® Pentium® D 820 2MB Cache.
Procesor jest dwu-wątkowy dzięki czemu multimedia takie jak Youtube czy filmy Full HD będą wyświetlane idealnie bez przycinania.
W komputerze jest 2GB ramu który w zupełności wystarczy do sprawnej pracy w internecie przeglądania filmów czy korzystania z FB. Maksymalna ilość jaką można zastosować w tym komputerze to 4GB.
Parametry komputera umożliwią wygodną i efektywną prace z programami takimi jak Office, MAG, SUBIEKT GT, i wiele innych.
Komputer ma LEGALNY system operacyjny - Windows XP PROFESSIONAL Service Pack 3.
Licencja na obudowie. System jest zainstalowany przygotowany do pracy. Komputer był z polskiej dystrybucji.
System jest świeżo zainstalowany , Wszystkie sterowniki zainstalowane. Dzięki temu od razu po uruchomieniu można rozpocząć prace na komputerze.
Komputer nie ma żadnych wad wszystko sprawne nie zawiesza się nie zacina. System staruje w około 7 sek !!!
Komputer zostały dokładnie z testowane memtestem i MHDD dzięki czemu mamy pewność że jest w 100% sprawny.
Dzięki mikro obudowie można z komputera stworzyć idealne centrum rozrywki pod TV.
Na życzenie system możemy zmienić na ANDROID 4.4 z KODI (XBMC) bądź każdy który jest FREE.
Jednostka centralna:
Procesor -Intel® Pentium® D 820 2.8Ghz
Ram - 2GB (max 4GB) DDr2
Dysk - 160GB WD Sata2 - max 2TB
Grafika - Intel i945G
Karta muzyczna - tak
Posiadamy własny serwis PC - gwarancja 3 miesiące.
Link: olx.pl/oferta/CID99-IDg0Ys5.html
Drukarka igłowa Optimus 2400
Drukarka do zainstalowania z programem Subiekt GT lub Nexo.
Link: olx.pl/oferta/CID99-ID7l7v7.html